Skjult gruppe

lihhhnn

Elsker forumet
For å være helt ærlig syns jeg at det er veldig tidlig å lage en skjult gruppe til januar17. Lager man en skjult gruppe nå så blir det nesten ingen aktivitet her å folk kan føle seg utenfor, fordi de ikke er aktive nok eller har vært medlemer lenge nok. Her rekker de ikke å finne ut at de er gravide før det har kommet en skjult gruppe!

Er ikke meningen å tråkke på noen tær, men jeg syns vi burde vente med skjult gruppe litt til.

Stresser litt med denne, er helt fersk og skriver veldig lite på forum. Men er supertakknemmelig for all informasjon jeg har fått her inne ❤️

Enig med at det kanskje er litt tidlig. Hva med å starte opp når alle er over 12 uker, den utrygge perioden? Og gjerne senke kravene til antall innlegg, for det er mange som trenger informasjonen, men ikke er glad i å skrive i det åpne :)

Enig med at det kanskje er litt tidlig. Hva med å starte opp når alle er over 12 uker, den utrygge perioden? Og gjerne senke kravene til antall innlegg, for det er mange som trenger informasjonen, men ikke er glad i å skrive i det åpne :)

Det er det jeg og syns. Jeg er ikke så aktiv med å skrive. Leser mest akkurat nå. Svarer litt innimellom. Jeg vil at alle skal føle seg velkomne å at vi tar imot alle med åpne armer.
Lager man en skjult gruppe så blir det så stille på forumet. Å da kan man føle seg så uvelkommen de så kommer inn senere!

Jeg er helt enig. Jeg er ikke kjent med forum fra tidligere, hvordan alt fungerer osv. Kommer nok mer inn i det etterhvert. Meldte meg inn etter jeg fant ut at jeg var gravid. Skriver ikke så mye jeg heller. Syns det er veldig fint å kunne lese om andre og. Kjenner meg igjen, og blir beroliget av det. Ikke bare bare å være førstegangs gravid. Jeg føler meg helt grønn, vet ikke hva jeg har i vente, hva som skjer i kroppen min, hva som er normalt og ikke osv... Da er det veldig fint med januar 2017 gruppa :Heartred

Jeg syntes det er veldig lenge å vente til 12 uker. Jeg har hvertfall flere spørsmål etc på lur som jeg ikke ønsker skrive i et åpent forum.
Ser ikke problemet med å få en lukket gruppe nå, det vil fortsatt være aktivitet i åpent forum. 50 innlegg er ikke så mye

Enig jeg og, alt er nytt for meg her , må være ærlig å si vet ikke hva de innebærer med skjult gruppe heller .
Og vi som er nye bruker tid til å lese og bli kjent med forume.

50 innlegg går veldig fort, så det er ikke noe problem. Og så er jo det en av grunnene til at man vil ha en skjult gruppe, at det må være litt aktive folk der inne, og ikke bare noen som stort sett bare sniker og leser hva andre skriver...

Her inne kan absolutt ALLE lese hva vi skriver, medlemmer eller ei av bv. I den skjulte gruppen er det bare medlemmer av gruppen som kan lese, og det gjør det mye tryggere for de som ikke tørr åpne seg i dette forumet. Kanskje har de litt mere private ting de ønsker å dele også.

Det vil uansett bli aktivitet i det åpne forumet også :)

Jeg syntes det er veldig lenge å vente til 12 uker. Jeg har hvertfall flere spørsmål etc på lur som jeg ikke ønsker skrive i et åpent forum.
Ser ikke problemet med å få en lukket gruppe nå, det vil fortsatt være aktivitet i åpent forum. 50 innlegg er ikke så mye
Enig med deg. Jeg liker ikke tanken på at sensitive ting jeg skriver skal kunne leses av gud og hvermann.
Dessuten skriver jo faktisk Tamara idag i den info om skjult at aktiviteten i det åpne pleier ikke å dale når skjult kommer.
Dessuten, hvis folk bare leser nå i det åpne uansett, så bidrar de jo ikke til å holde aktiviteten oppe tenker nå jeg. :)

Det blir for øvrig skjult gruppe fra neste uke i følge Tamara. Etter å ha vært med i fire termingrupper har jeg opplevd at aktiviteten på de åpne terminforumene fortsetter til tross for at vi oppretter en skjult gruppe. Personlig synes jeg det er enkelte ting som er greiere å dele i skjult gruppe, så jeg ser frem til den muligheten:)

Fatter ikke hvorfor alt jeg skriver for tida ser så surt og krasst ut :p ikke meninga iallefall.

Har samme erfaring som Nemis ang tidligere termingrupper jeg har tilhørt.
Så vet ikke hvorfor vi skulle være annerledes :p :p

Skjønner hva du mener, og hva du frykter. Men ett skjult forum vil ikke erstatte dette. Det vil bli brukt til de sensitive tingene vi ikke vil skrive åpent om.
Var værtfall sånn vi brukte det på gamle termingruppen. Og alle snikere kan fremdeles snike masse på den åpne delen av forumet :p
Jeg syns ikke kravene er ille.. Syns man skal være aktiv for å fortjene tilgang til skjult forum :)
Jeg ønsker ikke å dele absolutt alt med absolutt alle, og noen gang er det greit å ha ett lukket forum :) selv om jeg ikke er så veeldig privat av meg :D:oops:

jeg var litt overrasket over at det allerede var diskusjon om navnet på skjult gruppe når jeg meldte meg inn her, så kan jo hvertfall vente til alle potensielle januarmødre har fått positiv test. Men 12 uker syns jeg også er veldig lenge. Får vel bli bedre på å skrive mer da, selv om jeg selv ikke er så fryktelig aktiv nå!

jeg var litt overrasket over at det allerede var diskusjon om navnet på skjult gruppe når jeg meldte meg inn her, så kan jo hvertfall vente til alle potensielle januarmødre har fått positiv test. Men 12 uker syns jeg også er veldig lenge. Får vel bli bedre på å skrive mer da, selv om jeg selv ikke er så fryktelig aktiv nå!
Den er jeg enig i :) at navnet kan bli bestemt når alle januarmødrene har kommet inn, og de begynner med termin i februar, det er jo uansett ikke lenge til :)

Den er jeg enig i :) at navnet kan bli bestemt når alle januarmødrene har kommet inn, og de begynner med termin i februar, det er jo uansett ikke lenge til :)
Det er jeg enig med dere i - Synes det blir litt for voldsomt å vente til alle er over 12 uker, det vil jo si at vi ikke kan få skjult forum før i midten/slutten av juli, og det er lenge til..

Men å vente til alle januarmødrene er på plass i forumet vårt, kan jo være en idè. Selv om jeg egentlig ikke forstår hva problemet er. Forrige gang jeg var gravid var jeg sånn passe aktiv på forumet, og meldte meg aldri inn i den skjulte gruppen, fikk likevel MASSE utbytte av det åpne forumet. Den skjulte gruppen lages jo ikke for å ekskludere noen som vil være delaktig, men heller for å beskytte de som er aktive og gi dem muligheten til å dele sensitiv informasjon med andre aktive brukere.

Akkurat navnet på gruppa er virkelig ikke viktig for meg, men jeg syntes vi i alle fall kan vente til det ikke lengre er flere som finner ut at de har termin i januar, og de som er etternølere får bære velkommen etter. Når vi ønsker nye velkomne kan vi i formere om at vi har en skjult gruppe og hvordan de kommer seg dit.

På maigruppa syns jeg det ble stillere etter at det ble åpnet skjult forum, men det varierer nok fra gruppe til gruppe. Jeg tror egentlig terskelen for å hive seg med og bli mer aktiv blir lavete når man vet at ikke hele verden kan lese hva man skriver bare ved å google.

Å vente til alle er 12 uker ser jeg altså ingen grunn til, for man kan jo bare melde seg ut om det går galt.

Jeg syns vi kan vente litt.
Jeg deler ikke så mye nå, det er ikke fordi jeg er redd for hvem som kan lese det . Men jeg venter heller til uke 12. Da er det tryggere. :) er så redd for å dele for mye, vis det skille gå galt!

Navnet på den skjulte gruppa hadde det vært fint om alle kunne delta på!

Når vet man at man har vært aktiv nok?

Jeg var med i ett forum der man fikk skjult gruppe når barna ble født. Å alt av aktivitet på forumet forsvant, noe jeg syns er veldig trist!

Om man ikke ønsker å delta aktivt før man er i uke 12, så er det jo ingen her som tvinger noen til det.
Men jeg syntes det er fint med en lukket gruppe hvertfall for oss som ØNSKER å dele litt mer i et lukket forum.

Og hva gruppa heter spiller hvertfall ingen rolle for meg. Jeg har vært med å stemma på navn, men viktigste er at vi får det opp å gå så vi kan snakke uten å havne øverst på google søk. En annen fordel med lukket gruppe er jo at det er aktive personer der inne. Man har ikke alle snokerne som ellers finnes på forum.

Så jeg sier hvertfall tommel opp og jippi, jeg gleder meg til neste uke :D

Har ikke skjønt hvorfor man skal ha skjult gruppe? Vi deler jo alt godt og vondt med graviteten her. For min del jeg deler eller spør alt og får svar av dere fantastiske mennesker. Jeg føler vi burde ikke ha noe å være flau over det "du" spør er det noe andre som også lurer på det samme vi lærer jo av hverandre. Jeg er første gangs gravid har masse å lære fra noe som har arfering her inne. Det setter jeg pris!
Hva skal man skrive i skjult gruppe egentlig personalia eller? Om det er det som er greie så forstår jeg. But I am sticking with January 2017 baby hihi :)

Ser at noen mener det ene og andre det motsatte.
Håper nå ihvertfall at vi ikke blir en gjeng uenige og splittede januarmødre av denne diskusjonen.

Back
Topp