Skjult gruppe

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Hei :)
Jeg har søkt om å komme inn på skjult gruppe, dette gjorde jeg for en snau uke siden.. Det står fortsatt request pending..
Er det noe annet jeg må gjøre?
Er helt blank når det kommer til sånne ting :P

Sendt fra iphone via bv forums app

Helt enig!! Skjønner ikke en dritt selv!:p men har sett at jeg har fått sånt "bånd" rundt nicket mitt, så kanskje jeg allerede er inne:p hehe.

Hei :)
Jeg har søkt om å komme inn på skjult gruppe, dette gjorde jeg for en snau uke siden.. Det står fortsatt request pending..
Er det noe annet jeg må gjøre?
Er helt blank når det kommer til sånne ting :p

Var ganske så blank jeg også. Men så lenge du har gjort det som stod i tråden så tenker jeg at du kommer inn snart. Tok en stund før jeg kom inn. :)

Helt enig!! Skjønner ikke en dritt selv!:p men har sett at jeg har fått sånt "bånd" rundt nicket mitt, så kanskje jeg allerede er inne:p hehe.
Om du finner januarhula øverst på siden din rett under "våre dagbøker" så er du inne. Men siden jeg er inne og har det samme båndet under mitt nick, tenker jeg meg at du er inne :)

Var ganske så blank jeg også. Men så lenge du har gjort det som stod i tråden så tenker jeg at du kommer inn snart. Tok en stund før jeg kom inn. :)
Jo, men nå har det gått en uke og det har ikke skjedd noen ting?
Hvem har ansvaret for å "slippe" oss inn da? :)

Om du finner januarhula øverst på siden din rett under "våre dagbøker" så er du inne. Men siden jeg er inne og har det samme båndet under mitt nick, tenker jeg meg at du er inne :)
Da er ikke jeg inne... Veldig merkelig at det skal ta så lang tid :P er utålmodig :P
Og hvis jeg ikke stiller til kravene for å få tilgang, så bør jeg vel få vite det ? :)

Jo, men nå har det gått en uke og det har ikke skjedd noen ting?
Hvem har ansvaret for å "slippe" oss inn da? :)

Vet hvordan det er. Tok lang tid før jeg kom inn også, selv om jeg oppfylte kravene. Kjipt å vente så lenge :( Er moderatorene som gir oss tilgang.

Da er ikke jeg inne... Veldig merkelig at det skal ta så lang tid :p er utålmodig :p
Og hvis jeg ikke stiller til kravene for å få tilgang, så bør jeg vel få vite det ? :)
Det tar fryktelig lang tid inni mellom og er jo ikke noe artig for de som venter. Men om du ikke skulle oppfylle kravene så får du en melding om det. Men tror ikke du trenger å bekymre deg for å ikke komme inn :)

Vet hvordan det er. Tok lang tid før jeg kom inn også, selv om jeg oppfylte kravene. Kjipt å vente så lenge :( Er moderatorene som gir oss tilgang.

Det tar fryktelig lang tid inni mellom og er jo ikke noe artig for de som venter. Men om du ikke skulle oppfylle kravene så får du en melding om det. Men tror ikke du trenger å bekymre deg for å ikke komme inn :)
Hehe, skal ikke bekymre meg for tror nok jeg skravler en del :P
Får vel bare sitte å vente pent til det skjer noe :)

Har du bedt om tilgang samt sendt en mld til hun som trenger det ?

Det står "våre bilder" også "våre dagbøker" også kommer januarhula:p men jeg klarer jo å skrive der og har det båndet, så tror jeg er inne:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Hva er mulighetene i skjult gruppe kontra forumet? Hvilke fordeler?

Fra mobil enhet
Det er vel det samme ? Ingen annen fordeler enn at kan få råd og tips der å? :)
Det er vel et forum som ingen andre ser, det er derfor det heter skjult forum..
Tror ikke det skal være noe annet enn det :P Men jeg aner ikke :) Venter på å få tilgang :)

Hva er mulighetene i skjult gruppe kontra forumet? Hvilke fordeler?

Fra mobil enhet
Det er det at ikke hele verden kan lese hva man skriver. Man skravler slik som her, men da kanskje om mer private ting. Man kan dele fra feks livet sitt uten at det skal kunne søkes opp på nettet. Så blir bare mer privatliv.
Flere brukere som syns det er bedre å dele opplevelser og bilder der da kun oss januarjentene der inne kan se det::)

Det er det at ikke hele verden kan lese hva man skriver. Man skravler slik som her, men da kanskje om mer private ting. Man kan dele fra feks livet sitt uten at det skal kunne søkes opp på nettet. Så blir bare mer privatliv.
Flere brukere som syns det er bedre å dele opplevelser og bilder der da kun oss januarjentene der inne kan se det::)
:) :)

Okey, takk for svar xsmile3

Back
Topp