Les tråden som er opprettet av forumansvarlig Janet ang tilgang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok, men vi er allerede en sammensveiset gjeng her inne, mange ønsker å dele ting som de egentlig er redde for å dele offentlig her inne. Syntes det er et flott tiltak jeg.Håper dere får god nytte av den skjulte gruppen!Litt dumt synes jeg, men skjønner jo at enkelte ting kan være fine å skrive om uten at alle kan lese det. Føler ikke at jeg har så mye der inne å gjøre ettersom jeg er ferdig med prosessen, så er her bare fordi jeg gjerne vil følge med dere andre og håper med dere!
![]()
Har lagt dere til godkjenning med ser ikke ut som om moderator har godkjent enda.kommer den opp her automatisk etterhvert eller? sånn vi ser den
Har lagt dere til godkjenning med ser ikke ut som om moderator har godkjent enda.
Står at du må godkjenne meg
Skjønner at du lurer, men er ikke så mye aktivitet der inne kontra her ute.Bare en tanke, men hvordan skal "nye" brukere få tilgang til den skjulte gruppen etterhvert? Tenker da på når dere flytter inn dit, alle mann alle, og de som kommer inn hit på den åpne gruppen ikke får mulighet til den aktiviteten som kreves pga lite liv her inne og på den måten ikke kommer inn på den skjulte gruppen...? Litt klønete forklart, men håper jeg gjør meg forstått![]()
Skjønner at du lurer, men er ikke så mye aktivitet der inne kontra her ute.Det som man absolutt ikke vil ha offentlig kan man skrive der inne, som for eksempel info om seg selv og div bilder.
Generell aktivitet som rugedager, vanlige spørsmål å sånt ser du jo at skrives her.
Klønete svar, men håper du skjønner
![]()
Ja, ser den! Er jo alltid noen som er helt ferske her inne, og så lenge det er det, så er det jo ikke noe problem.Ja, bare håper det fortsetter sånn også, at alt snakk ikke havner der inne.Men syns at det er fint det er mulighet for skjult gruppe, for jeg ser absolutt behovet.
Bare rekrutteringen videre jeg tenkte på
![]()