Skjult gruppe!

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Vi mangler ikke mange innlegg for å få skjult gruppe nå jenter!!!! Skravle ivei!! :)
 
Får henge i ja :)
 
Så bra! Men hva betyr det, egentlig? At ingen andre kan se samtalen sånn at man kan være mer privat?:)
 
Jeg mangler mye på å ha 50 innlegg i denne gruppen, så det er vel bare til å henge i:)
 
Jeg har 651, trodde det var 50 innlegg her inne på termin gruppen.
Ja det stemte vist at man måtte ha 50 innlegg her inne (måtte sjekke reglan), men hvordan man vet hvor mange innlegg man har skrevet her inne aner jeg ikke.
 
hm.. ja begynner vel å nærme meg også 50 snart :)
 
Liker ikke dette maset om å skrive så mye i innlegg. Så kan du vinne ditt og datt. I gode gamle dager var det myyye mer aktivitet på babyverden og ingen maste om innlegg. Etter de lagde den nye versjonen sluttet jeg og maange andre og være her. Ble aldri det samme igjen dessverre, vet ikke hva som skjedde jeg
 
Liker ikke dette maset om å skrive så mye i innlegg. Så kan du vinne ditt og datt. I gode gamle dager var det myyye mer aktivitet på babyverden og ingen maste om innlegg. Etter de lagde den nye versjonen sluttet jeg og maange andre og være her. Ble aldri det samme igjen dessverre, vet ikke hva som skjedde jeg
Enig.. noe termingruppekrig kommer nok ikke jeg til å delta i, men skjult gruppe et jo noe annet;)
 
Skjult gruppe er greit men enig i det der , blir heller ikke med på noe krig
 
Krig blir det nok ikke på meg heller, men skjult gruppe et jeg med på:) (hvis jeg får nok innlegg da)
 
Back
Topp