Skjult gruppe - ny tilgangsansvarlig!!

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Vil bare gjøre dere oppmerksom på at jeg er den nye tilgangsansvarlige for den skjulte gruppen vår - marslykke <3 reglene for å få tilgang finner dere i et festet innlegg lenger opp eller ved å gå inn her:

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Informasjon-om-skjult-gruppe.1774110/

*** SEND MEG KUN FORESPØRSEL OM TILGANG DERSOM DERE VET AT DERE OPPFYLLER KRAVENE ***

OBS! AKTIVITETSKRAV INNE PÅ SKJULT FORUM

Vil bare presisere at det er bestemt av medlemmene av den skjulte gruppen at dersom man ønsker å beholde tilgangen til skjult, så må man skrive totalt 10 innlegg per måned inne på det skjulte forumet. De som ikke oppfyller dette kravet vil miste tilgangen sin og få en karantenetid på 14 dager. Selv om du får tilbake tilgangen din midt i en måned, så forventes det allikevel at du klarer å skrive 10 innlegg før mnd er over hvis du ikke ønsker å miste tilgangen på nytt.

Mvh. Tilgangsansvarlig.

Last edited:
Tenker du vil gjøre en god jobb! :D

Gjør igjen oppmerksom på dette og legger til at tilgangen ikke blir gitt på en-to-tre. Jeg legger inn en forespørsel som igjen må godkjennes av en moderator. Dette kan ta noen dager. Regner med at det er forståelig at de har endel å gjøre :-)

Her finner dere skjult gruppe når dere har fått tilgang :-)

ImageUploadedByBV Forum1440868151.442111.jpg

Får opp denne feilmeldingen når man prøver å gå inn på nicket ditt:

Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden.

Får opp denne feilmeldingen når man prøver å gå inn på nicket ditt:

Denne brukeren har begrenset hvem som får se profilsiden.
Bruker du appen så er det bare å klikke på bildet mitt og brevet som kommer opp øverst i høyre hjørne?

Ok, har ikke appen jeg. Og vet hvordan jeg skal få sendt deg pm, men tenkte bare jeg skulle vise hvilken feilmelding man fikk om man prøvde å gå inn på nicket ditt ;)

Ok, har ikke appen jeg. Og vet hvordan jeg skal få sendt deg pm, men tenkte bare jeg skulle vise hvilken feilmelding man fikk om man prøvde å gå inn på nicket ditt ;)
Jepp. Det er ikke en feilmelding :-) jeg har skjult profil. Men det er mulig å sende meg melding likevel :-)

Hva skjer når du trykker på bildet mitt her inne da?

Du kan gå til innboksen, opprette ny mld og søke meg opp.

Skal ikke være umulig :)

Back
Topp