Skjult gruppe- navn

FrøkenElfie

Elsker forumet
Da har hvertfall en flytta inn på februar, og det er vel innafor å begynne med diskusjon om hva vi skal kalle den skjulte gruppa vår? :) har noen et godt forslag?

Foreløpige forslag:

Januardamenes skjulte gruppe
Januarjentene
Vinterbarna 16
Vinterbaby 2016
Vinterlykke 2016
Vinterbarna våre
Nyttårsbarna (16/2016)
Januarskattene 2016
Januarbaby 2016
Januarbarna 2016
Januarhjertene 2016
Januar 2016
Januarlykke 2016
 
Last edited:
Til sammenligning, så er dette de sist brukte :
Januarskatter 2015
Februarlykke 2015
Marsmellows -15
Aprilbarna '15
Maibarna
Junibarna 2015
Fra frø til Juliblomst
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Oktoberskattene 2015
novemberlykke 2015
 
Nyttårsbarna 16 eller 2016 da.

Også må vi ha en tilgangsansvalig
 
Jeg synes nyttår fint er dekkende for hele januar, men godtar at andre ikke er enig.

Tidligere år var man mer kreative enn 2015 synes jeg
 
Jeg syns ikke nyttårsbarna blir riktig da jeg ikke regner midten av januar for nyttår. Stemmer for Januarskattene 2016

For meg er det egentlig det samme hva gruppen heter. Det blir jo bare vi her inne som får tilgang på den. Uansett om vi får tidlig i Januar eller sent i Januar. Nyttårsbarna syns jeg hørtes fint ut. Selv om terminen min ikke er før uti midten på Januar foreløbi. For det er jo et nytt, ferskt år!
Det samme er jo på en måte om man har Januar i navnet, så kan mange av oss likevell få i Desember, eller Februar også. Så sånn sett syns jeg ikke det spiller noen rolle. ;) Men nå er det ikke jeg alene som avgjør, jeg bare slenger meg med jeg, uansett hva navnet måtte bli :D Men, hvordan blir man enig? :p
Jeg har foreslått Vinterbarna16, kanskje heller Vinterbarna våre? Og Nyttårsbarna16 / Nyttårsbarna2016 er foreslått. Samt Januarskattene2016 som nevnt over her ;)
Flere forslag? <3
 
Jeg synes vinterbarna 16. Synes det blir rart med noen som handler om nyttår når man har termin sent i januar.
 
Back
Topp