Skjult gruppe - info og tilgangsansvarlig.

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Februarhjertene 2025
Kopiert fra Forumansvarlig:

«Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)»

Hvem vil være tilgangsansvarlig?
Jeg tror det kan være inntil tre tilgangsansvarlige for å dele på ansvaret. Jeg har aldri vært det før, og kunne forsovet vært det, men jeg «tør» ikke helt før jeg vet at jeg har liv i magen og at jeg ikke mister i MA igjen. Føler jeg må bikke 10/11+0 :angelic:
Hvis det er en eller to som vil, så kan jeg slenge meg på når jeg har vært på UL.

Vi må sikkert velge tilgangsansvarlige før vi sender melding til Forumansvarlig.
 
Last edited:
Det er vell ingen som ønsker ansvar før man er mer sikker på at alt går veien… Jeg skal på ultralyd nå på tirsdag og har egt ikke lyst å binde meg til noe før det, men kan ta stafettpinnen nå i starten så får den bare gå videre skulle jeg få dårlig nyheter:shy:
 
Det er vell ingen som ønsker ansvar før man er mer sikker på at alt går veien… Jeg skal på ultralyd nå på tirsdag og har egt ikke lyst å binde meg til noe før det, men kan ta stafettpinnen nå i starten så får den bare gå videre skulle jeg få dårlig nyheter:shy:
Kjenner samme fint at du tar første tiden ❤️
 
Jeg kan bidra som tilgangsansvarlig hvis ingen andre gjør det :hilarious: Som alle andre vil jeg melde meg ut om det ikke går veien, men må jo leve som om det skal gå fint ;)
 
Back
Topp