SeptemberSurprise
Forelsket i forumet
Leste gjennom at man trenger å passere 5000 innlegg for å få skjult gruppe, vi er jo nesten på 10000. Hvordan funker det egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter til neste uke, sånn at alle skal være forbi 4+0 før vi begynner å lage den gruppen.Så alle kan være med å bestemme, også de med termin 31. mai.
![]()
Kan jo komme flere til senere enn det da, folk som ikke er aktive prøvere eller som oppdager bv senereikke at vi skal vente lenger, bare sånn btw
![]()
Ja, absolutt.Men det blir litt kjedelig om vi skal vente på de og?
Jeg synes vi skal vente over helgen bare sånn at alle i teorien burde kunne få positiv test, men så må det nok komme noen etterslengere uansett.
Ja, som jeg sa, mente ikke at vi skulle vente på alle, poenget er bare at det uansett kommer til å komme folk til jevnt uansett![]()
Hva foregår forresten på disse skjulte gruppene? Var ikke slikt sist jeg var på et terminforum, så jeg har aldri vært inne på en![]()
Æsj, har ikke vært aktiv på bv lenge nok uansett, så kan gjerne vente for min del![]()