Skjult gruppe - 100% FINITO FINALE

Hvilket liker du best?

• Julikulene

Votes: 27 36,5%
  • Juliknøttene

Votes: 47 63,5%

• Antall som har svart
    74

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
OBS!

Skal være juligavene, ikke julikulene

Sorry!

Juliknøttene hadde bare fem eller seks stemmer når jeg lagde den forrige (sjekket begge plassene det stod) men siden de hadde økt etter en stund får jeg lage en til :p

Om det blir mer får en av dere andre lage til :hilarious:

Last edited:
Tusen takk som ordner!!! :Heartred:Heartred

OBS: Alternativene skal være Juligavene og Juliknøttene.

Dere som ønsker Juligavene, stem på Julikulene, så slipper vi å lage enda en tråd :)

Last edited:
OBS!

Skal være juligavene, ikke julikulene

Sorry!

Juliknøttene hadde bare fem eller seks stemmer når jeg lagde den forrige (sjekket begge plassene det stod) men siden de hadde økt etter en stund får jeg lage en til :p

Om det blir mer får en av dere andre lage til :hilarious:
Uff, stakkars deg da :dead: :hilarious: Ble mye styr ut av dette navnevalget, men takk for at du fikser! :happy:

Dytter opp :)

Juligavene var koselig:)

OBS: Alternativene skal være Juligavene og Juliknøttene.

Dere som ønsker Juligavene, stem på Julikulene, så slipper vi å lage enda en tråd :)

trur ikke folk går gjennom innleggene her, så da bare stemmer de uten å vite at Julikulene har blitt Juligavene :(

trur ikke folk går gjennom innleggene her, så da bare stemmer de uten å vite at Julikulene har blitt Juligavene :(

Det står i det øverste innlegget også, og ble lagt til veldig kjapt, så tror ikke det er noe problem :)

Fikk beskjed av forumansvarlig:
På grunn av sykdom, så tar det litt tid før den skjulte gruppen blir opprettet, men den blir opprettet sannsynligvis fredag eller mandag
Deeeet var lenge. Skal se om jeg kan ta meg en prat :rolleyes:

Fikk beskjed av forumansvarlig:
På grunn av sykdom, så tar det litt tid før den skjulte gruppen blir opprettet, men den blir opprettet sannsynligvis fredag eller mandag

Takk for beskjed! Skjer snart da:D

Hvor kan man sjekke antall innlegg igjen?

Back
Topp