Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et forum hvor man må søke om tilgang til å bli med på, for å få tilgang så må man ha så så mange innlegg. Der kan man være litt mer personlig, kanskje dele litt mer bilder og ta opp ting man ellers ikke ønsker skal vises på internett for alles øyne. Det vil ikke ligge ute for alle på BV. Det blir ikke nødvendigvis så mye mer spenning der inne, men da trenger man ikke være redde for at noen skal gjenkjenne hvem man er i hvert fall.Hva er greia med skjult forum?
Noe påske relatert kanskje?Nå er det vel bare rett under 1000 innlegg igjen til vi kan få skjult? Skal vi begynne å brainstorme litt?
Bare å komme med forslag
Hva er greia med skjult forum?
Åsså får man selvfølgelg et banner under nicket sitt med gruppens navnJeg har ikke helt skjønt det selv jeg!
TulipanløkeneNoe påske relatert kanskje?
Påskeliljene
Vårspirene
Påskeharene
Selv likte jeg best Vårspirene kanskje
Likte Aprilfryd 2024Fødselsblomst for april er vel tusenfryd mener jeg. Hva med Aprilfryd 2024? Et tips er å ha med ordet april. Skjeldent noen går og tenker at jo, i 2020 var påsken i april f.eks... De fleste må jo Google seg frem til når påsken var
Tenk deg om alle spirene bare bestemmer for å narre oss litt første april Ellers kan det være litt gøy å lure partner litt da, men ikke dra den for langt. Jeg har litt lyst til å helle vann på gulvet og si at vannet gikk, men vet ikke om det er slemt.Mange fine forslag selv liker jeg kanskje best enten aprilfryd eller aprilsnarrene. Den var gøy