Skjult forum

Samsara

Gift med forumet
Oktoberlykke 2019
Juligull2021
Synes det tar grusomt lang tid å få opp antall innlegg så vi får skjult forum :hilarious::hilarious: nå må vi la skravla gå i jula :D:D:D

Det har kommet 250 innlegg siden i natt så er lov å håpe at vi er et par dager unna ;)

Takk :happy: Det er for hele gruppen, sant? Men det står at eg må ha minst 50 innlegg for å kunne være med. Hvor ser eg om eg har nådd 50 innlegg? Må eg telle? :rolleyes:

Redigerte akkurat kommentaren min over :angelic: Forumansvarlig pleier legge ut regler for skjult forum, der står det hvordan man søker antall innlegg. Tror ikke det er lagt ut her ennå, men se i feks juli-gruppa. Pleier være festet øverst :)

Om du mente hvor mange du har sånn i forhold til å nå kriteriet for å bli med i skjult så ser du det ved å trykke på nicket ditt - dine innlegg - og telle :joyful:

Man kan søke også! :D Det står nederst når jeg søker hvert fall

På tide med skjult ja :chicken:

Eller kanskje jeg bare innbiller meg man ser antall innlegg når man søker, og at man faktisk må telle :hilarious: ikke stol på meg, lider av gravidhjerne:woot:

Jeg står for 363 :hilarious: Og jo, jeg hadde rett, antall innlegg står nederst når jeg søker, må ikke telle. Må ta kvelden snart:laughing001

Back
Topp