Skjult forum?!?!!

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Har dere fått det med dere? Hørt om det?

Syns det er så stille der inne:) jeg tenkte når skjult kom at alt vil foregå der inne, men da må jo folk ha tilgang:)

Har fått med meg at det er skjult forum, men jeg er ikke kvalifisert til å være medlem ennå da jeg ikke har vært medlem i 1mnd. Er du der inne?

Har fått med meg at det er skjult forum, men jeg er ikke kvalifisert til å være medlem ennå da jeg ikke har vært medlem i 1mnd. Er du der inne?

Aha:) ja er der, du ser det øverst på navnet til de som er det, det står julegavene 2019 .

Hvor finner du? Jeg skulle legges til..:)
Når du er lagt til får du ett nytt forum under våre leker der det står desember 2019 skjult.

TGA rapporterer inn til administrator og moderator at det skal gis tilgang, og så er det de som må gi tilgang. Derfor kan det ta litt tid før tilgangen kommer på plass

Når du er lagt til får du ett nytt forum under våre leker der det står desember 2019 skjult.

TGA rapporterer inn til administrator og moderator at det skal gis tilgang, og så er det de som må gi tilgang. Derfor kan det ta litt tid før tilgangen kommer på plass
Ok, har ikke sjekket der heller jeg så:angel12

Har visstnok fått tilgang men vet ikke hvor det er.

Ligger oppe i den delen hvor våre bilder og dagbøker og leker ligger, øverste del av forumet. :)

Det kommer kanskje når det blir litt nærmere sommeren tror jeg. Av erfaring venter mange med å melde seg inn til nærmere 2.trimester

Har spurt om tilgang, mener jeg er nå kvalifisert. Men det tar flere dager å få tilgang? Hvor skal man se denne tilgangen om den kommer eventuelt?

Du får ett nytt forum under våre leker. Plutselig ligger det da tre forum der istedenfor to :)

Mangler noen få innlegg for å være kvalifisert. Så kommer snart etter :D

Må skrive noen flere innlegg før jeg får tilgang. Har ikke lyst til å spamme med i tetsigende innlegg, så det tar litt tid :)

Dere kan jo bare skravle på leker trådene for å få fortgang på innleggene. Forumdsansvarlig jobber ikke helger så dere må smøre dere med tålmodighet ift tilgang :)

Back
Topp