Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått med meg at det er skjult forum, men jeg er ikke kvalifisert til å være medlem ennå da jeg ikke har vært medlem i 1mnd. Er du der inne?
Hvor finner du? Jeg skulle legges til..Aha ja er der, du ser det øverst på navnet til de som er det, det står julegavene 2019 .
Når du er lagt til får du ett nytt forum under våre leker der det står desember 2019 skjult.Hvor finner du? Jeg skulle legges til..
Ok, har ikke sjekket der heller jeg såNår du er lagt til får du ett nytt forum under våre leker der det står desember 2019 skjult.
TGA rapporterer inn til administrator og moderator at det skal gis tilgang, og så er det de som må gi tilgang. Derfor kan det ta litt tid før tilgangen kommer på plass
Har visstnok fått tilgang men vet ikke hvor det er.Har dere fått det med dere? Hørt om det?
Syns det er så stille der inne jeg tenkte når skjult kom at alt vil foregå der inne, men da må jo folk ha tilgang
Har visstnok fått tilgang men vet ikke hvor det er.
Tok ikke mer enn en dag hos meg.Har spurt om tilgang, mener jeg er nå kvalifisert. Men det tar flere dager å få tilgang? Hvor skal man se denne tilgangen om den kommer eventuelt?
Hvordan får man tilgang?