Skjult forum

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Har sendt mld til tilgangsansvarlig på skjult, men ikke kommet inn eller fått avar?

Hun svarer ikke. Kan ta 2-3 dager før du får tilgang slik jeg har forstått

Hahha, joda, men ser bare at ansvarlig svarer på andre tråder her, derfor jeg tenkte om jeg ikke skulle få svar :greet008 Lurte på om varsel på mottatt melding kanskje ikke viste like godt som de andre som popper opp :hilarious:

Har sendt mld til tilgangsansvarlig på skjult, men ikke kommet inn eller fått avar?
Jeg svarer ikke på meldingen dersom du oppfyller kravene for å bli med i skjult, noe du gjør. Det er sendt forespørsel om tilgang for deg :) Nå er det helg, så det er mulig du må vente til mandag før tilgangen kommer.

Samme her. Eit par dagar sidan eg "søkte" [emoji4]
Du fikk tilgang igår ;)

Jeg svarer ikke på meldingen dersom du oppfyller kravene for å bli med i skjult, noe du gjør. Det er sendt forespørsel om tilgang for deg :) Nå er det helg, så det er mulig du må vente til mandag før tilgangen kommer.

Du fikk tilgang igår ;)
Åh, der dukka den opp ja :) Såg ikkje ista, beklager. Takk [emoji5]

Forøvrig så forsøker jeg å sjekke om dere har kravene som skal til og sende forespørsel så snart som mulig, jeg er på forumet flere ganger om dagen. Men jeg har også en fulltidsjobb i turnus, så det hender det tar 1/2-1 dag før jeg får gjort det. Jeg håper dere forstår det :)

Back
Topp