Skjult forum

Sommerkroppen

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Ser her oppe at vi kan få skjult forum dersom noen kan være ansvarlig for det. Jeg vet ikke helt hva det går ut på, er det noen som har lyst å være tilgangsansvarlig?

Vet ikke helt hva det går ut på jeg heller.
Men siden en skal gi tilgang til hvem som får komme inn så bør det jo være en person som er aktiv nok til, og vite hvem som har gjort seg fortjent til medlemskap.
Og som er tilstede ofte nok selv til at folk som fortjener og slippe inn ikke må vente i dages vis :p

Ser her oppe at vi kan få skjult forum dersom noen kan være ansvarlig for det. Jeg vet ikke helt hva det går ut på, er det noen som har lyst å være tilgangsansvarlig?

Tilgangsansvarlig er kontaktpunktet mellom administrator og termingruppen.
Det vil si, at tilgangsansvarlig har som oppgave å:
- Motta meldinger fra medlemmer som ønsker tilgang i skjult gruppe
- Dobbeltsjekke at de faktisk oppfyller kriteriene
- Føre opp de som skal ha tilgang, på liste til administrator (finnes egen plass for dette)
- Sjekke at de som er medlemmer er aktiv nok, og luke bort de som poster mindre enn 10 innlegg/måned

I tillegg skal tilgangsansvarlig til enhver tid føre en oppdatert liste over hvem som har fått tilgang, når tilgangen ble gitt, og evt. over hvem som har mistet tilgangen.

Det høres kanskje ut som overveldende mye, men når man har fått etablert gruppen og kommet litt i gang, skal det være ganske ok og kjekt å holde på med :) Det er størst belastning i begynnelsen, når alle medlemmene vil ha tilgang på en gang.

Hva er fordelene med en skjult gruppe, egentlig? Vi er jo alle anonyme her.

Om det er noen grunn til å være med i skjult forum avgjør hver enkelt for seg :)
Noen syns det er kjekt å kunne diskutere saker som ikke er åpent for hele forumet (og dermed også google, besøkende osv), andre har kanskje venner/kollegaer som også er medlem her og kjenner brukernavnet ditt - og som du ikke vil skal kunne lese ALT du skriver. Det er en måte å begrense hvem som leser de mest sensitive innleggene, selv om man selvfølgelig i en viss grad er anonym på den åpne delen av forumet også. :)

Vil i såfall vente til etter ultralyd jeg også.. er jo fortsatt ganske usikkert da jeg er i uke 6..
Og så oppfyller jeg ikke kriteriet om å være medlem en mnd :sorry:

Dytter denne opp igjen, jeg, i tilfelle noen har lyst å være tilgangsansvarlig så dere får skjult gruppe :)

Back
Topp