Skjult forum!

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Nå nærmer det seg et år siden jeg sendte melding til ansvarlig for skjult forumet. Å jeg har enda ikke fått noe svar.. Meget skuffet over at det absolutt ikke skjer noen ting... Er det noen som vet hvorfor det tar så fryktelig lang tid? Er det noen andre som også har mast om å være med i skjult forumet?? Blir skjult forumet brukt??

Jeg kom ganske greit inn der, men oppdaget raskt at det ikke skjedde stort der så jeg meldte meg ut igjen. Jeg henger ikke sååå mye her inne, så det holder lenge med det vanlige forumet for min del.

I tillegg var det litt irriterende at samtidig som jeg fikk tilgang, så økte reklamemengden på forumet. Det ble flere reklamebannere rundt om på sidene, innimellom alle tråder etc. En eller annen modetator / forumansvarlig benektet at det ble mer reklame når man ble "godkjent for skjult forum, men det var nå helt tydelig det som skjedde for min bruker. Da må det eventuelt ha vært en markant økning generelt for alle brukere, tilfeldigvis akkurat på det tidspunktet jeg fikk tilgangen.

Nå nærmer det seg et år siden jeg sendte melding til ansvarlig for skjult forumet. Å jeg har enda ikke fått noe svar.. Meget skuffet over at det absolutt ikke skjer noen ting... Er det noen som vet hvorfor det tar så fryktelig lang tid? Er det noen andre som også har mast om å være med i skjult forumet?? Blir skjult forumet brukt??
Samme her. Sendte forespørsel i fjor sommer, men ikke fått noe svar enda [emoji14]

Dårlig at dere ikke har fått tilgang :( Skjer litt innimellom, men ikke like mye som her. Men litt mer bilder av de søte små og ting som blir tatt opp som folk ikke vil legge ut for hele allmennheten ;)

Dårlig at dere ikke har fått tilgang :( Skjer litt innimellom, men ikke like mye som her. Men litt mer bilder av de søte små og ting som blir tatt opp som folk ikke vil legge ut for hele allmennheten ;)
Vil jo gjerne se bilder av de søte små jeg også.. veldig skuffet over at hun som står som ansvarlig ikke godtar oss når vi oppfyller alle kriterier..

Tror det ble noe tull at den som var tilgangsansvarlig for oss sluttet.

Er det kanskje nokon som kunne tenke seg å vere tilgangsansvarlig? :D

Hei,

Jeg har gitt deg tilgang til det skjulte forumet nå.

Dere må jo si ifra til meg når det går ett helt ÅR uten at dere får svar. Det er jo bare å sende meg en pm...

Samme her. Sendte forespørsel i fjor sommer, men ikke fått noe svar enda [emoji14]

Har gitt deg tilgang nå. Men hvorfor har dere ikke sagt ifra til meg?

Jeg kom ganske greit inn der, men oppdaget raskt at det ikke skjedde stort der så jeg meldte meg ut igjen. Jeg henger ikke sååå mye her inne, så det holder lenge med det vanlige forumet for min del.

I tillegg var det litt irriterende at samtidig som jeg fikk tilgang, så økte reklamemengden på forumet. Det ble flere reklamebannere rundt om på sidene, innimellom alle tråder etc. En eller annen modetator / forumansvarlig benektet at det ble mer reklame når man ble "godkjent for skjult forum, men det var nå helt tydelig det som skjedde for min bruker. Da må det eventuelt ha vært en markant økning generelt for alle brukere, tilfeldigvis akkurat på det tidspunktet jeg fikk tilgangen.
Det blir ikke automatisk mer reklame når man får tilgang til skjult. Reklamemengden på forumet er den samme som den alltid har vært. Kan ikke huske at du (eller noen andre), har spurt meg om dette før..

Hei,

Jeg har gitt deg tilgang til det skjulte forumet nå.

Dere må jo si ifra til meg når det går ett helt ÅR uten at dere får svar. Det er jo bare å sende meg en pm...

Har gitt deg tilgang nå. Men hvorfor har dere ikke sagt ifra til meg?

Har egentlig bare håpet at forums ansvarlig skulle legge oss til :p

Det blir ikke automatisk mer reklame når man får tilgang til skjult. Reklamemengden på forumet er den samme som den alltid har vært. Kan ikke huske at du (eller noen andre), har spurt meg om dette før..

Temaet kom opp i en annen tråd om skjult forum omtrent da det ble opprettet i si tid. Og jeg fikk akkurat det samme svaret da, men om det var av akkurat DEG vet jeg ikke. Så om det altså var akkurat forumansvarlig, en moderator eller hva nå alle disse "stillingene" heter er jeg usikker på (jeg er ikke så mye inne på forumet at jeg heelt skiller den ene fra den andre). Jeg mener altså ikke at DU personlig var den som svarte da.

Og uansett BLE det mer reklame for min del akkurat samme dagen; det dukket opp reklamebannere på steder det ikke var tidligere. Så da var det i så fall tilfeldigvis en endring i reklametype/reklamemengde eller annen endring i brukergrensesnittet akkurat samme dag. Og det kan jo hende det.

Men dette blir uansett en meningsløs ting å diskutere videre da det bare blir "ord mot ord" så jeg legger ballen død herfra. Det spiller ingen rolle lengre. Jeg er uansett ikke sååå hyppig bruker av forumet og er neppe heller i primærmålgruppen deres.

Det er jeg som er forumansvarlig, og jeg kan jo ikke legge dere til når jeg ikke vet at dere vil bli lagt til. Jeg er jo ikke synsk. Noen må jo si ifra at TGA ikke er tilstedet.
Tenkte mer på hun som hadde ansvaret for å legge oss til i skjult forumet :)

Back
Topp