Skjult forum??

Hamasita

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Bare meg som ikke forstår hvordan man kommer inn på skjult forum på det nye (dritt)formatet??????

Appen?

Har ligget noen tråder om det på generelt, eller hva det nå enn er..

Spør moderator! Jeg vet det har vært noe trøbbel med skjult forum og appen etter de siste endringene.
Jeg bruker ikke appen, så jeg vet dessverre ikke hvordan det kan løses.

Jeg skjønner ingen verdens ting av den nye appen, jeg...

Herrefred, så tungvindt den nye appen var.
Også får jeg ikke logget inn, jeg finnes visst ikke.. :eek::mad:

Jeg måtte logge meg inn på nytt etter oppdatering. Fant først frem da.

Har det kommet ny app nå? Kom ikke den for sånn en eller to måneder siden?

Appen min oppdaterte seg igår! Å da fant ikke jeg igjen skjult forum, men det dukket opp igjen iløpet av kvelden heldigvis!! [emoji4][emoji4]

Dere må ihvertfall logge inn på nytt, og hvis dere er "subscribed" til forumet så har kanskje ikke appen fått med seg det skjulte. Jeg måtte gå inn igjen via hovedforumet, nyeste terminforum og så videre inn før jeg fant det skjulte og kunne abonnere på det igjen.

Dere må ihvertfall logge inn på nytt, og hvis dere er "subscribed" til forumet så har kanskje ikke appen fått med seg det skjulte. Jeg måtte gå inn igjen via hovedforumet, nyeste terminforum og så videre inn før jeg fant det skjulte og kunne abonnere på det igjen.

Hmmm, jeg har logget av og på, men har aldri "abonnert" på skjult forum, det har bare vært på toppen sammen med "våre bilder" osv. Oh well, det kommer vel etterhvert

Fant igjen skjult nå! Logga ut, gikk inn på forumsiden mens jeg ikke var logget på, da dukket alle festende grupper og innlegg opp igjen på toppen. Gikk tilbake til hovedmenyen og logget inn, og da var de der fortsatt når jeg klikka meg inn på forumsiden igjen[emoji4]

Kan virke sånn ;) brukte tid på å venne meg til den, men hår greit nå :)
Ja, jeg synes den er veldig bra :) I alle fall nå som jeg har gitt opp å finne ut hvordan jeg får orden på notifications'ene. De lever fortsatt sitt eget liv, men det får bare være [emoji14]

Ja, jeg synes den er veldig bra :) I alle fall nå som jeg har gitt opp å finne ut hvordan jeg får orden på notifications'ene. De lever fortsatt sitt eget liv, men det får bare være [emoji14]

Ja, hvor ER varslingene egentlig? Finner ikke jeg.

Back
Topp