Skjult forum..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Andre som ikke har fått tilgang/respons? Spurte sist 20 august og ikke fått respons.. Kommer det opp på appen? Eller må enn være på pc/mac?

Andre som ikke har fått tilgang/respons? Spurte sist 20 august og ikke fått respons.. Kommer det opp på appen? Eller må enn være på pc/mac?

Samme her :p usikker på hvordan det fungerer? Men regner no med vi skal kunne se det på appen også, om jeg ikke tar helt feil?:)

Har ikke sett hun som ga meg tilgang het inne på evigheter. Går det an å sende pm til ei av de ansvarlige på forumet?

Send pm til ansvarlig på forumet og gi beskjed. Ser hun har sagt at hun som har ansvaret for å gi tilgang er tilbake, men om det ikke skjer noe så er det ikke greit.

Det er noe, men ikke så veldig. Men er enkelte som poster historier, bilder og spm :)

Var på PM med noen tidligere men kom meg aldri inn. Så tar til takke med det som er her jeg

Håper den, eller de som er ansvarlig for, og slippe folk inn legger merke til denne tråden siden ingenting annet har hjulpet, for å komme inn! ❤️:love022

Det er ikke alt jeg føler for og dele med resten av verden så noen ganger hadde det vært greit og vært på skjult :p

Back
Topp