Skjult forum=)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Vi hadde noen startvansker med det skjulte forumet vårt, men nå skal det være rettet opp i, og det skjulte forumet skal nå være skjult, og dere må sende meg en personlig melding om dere ønsker tilgang til dette forumet. Kravet er at dere må ha eget Nick (navn på brukeren deres), vært medlem over en måned og ha over 50 innlegg her på februar 2017 forumet.

Ønsker dere alle en fin dag=)

Med vennlig hilsen:

Forumansvarlig for Februarhjertene2017 (vårt skjulte forum)

Ok.
1. Hvor ser jeg om jeg har 50 innlegg kun på februar-forumet? Jeg får opp hvor mange innlegg jeg har totalt, tror jeg..
2. Jeg har nok ikke vært medlem i over én måned, det er jo ikke så lenge siden jeg i det hele tatt ble gravid.. Så jeg kommer, jeg kommer, etterhvert

Ok.
1. Hvor ser jeg om jeg har 50 innlegg kun på februar-forumet? Jeg får opp hvor mange innlegg jeg har totalt, tror jeg..
2. Jeg har nok ikke vært medlem i over én måned, det er jo ikke så lenge siden jeg i det hele tatt ble gravid.. Så jeg kommer, jeg kommer, etterhvert

Lurer på det samme

Ok.
20.07.2016 har du vært medlem i en måned. Send meg en personlig melding når du har nådd det, så sjekker jeg ut hvor mange innlegg du har:)

Back
Topp