skjult forum?

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Har vi fått det? Eller hva må til for å få det? Vi hadde jo avstemning på navn og greier :-)

Vi må ha en som melder seg frivillig som tilgangsansvrlig også...

Jeg er for jan 2015. Hovedoppgaven er å godkjenne brukere til skjult forum å passe på at de oppfyller kravene. Som feks hvert medlem i over en måned og skrevet 50 innleg på terminforumet og stå på terminlista.

Hva med en av dere som har kommentert her? :) syns dere er blant de mest aktive, og da er det dumt å velge en lite aktiv :p

Har så mange dager der jeg så vidt er aktiv på sosiale media, så det blir sikkert skippertak-arbeid til tider.. :(
Så vil ikke det nei.. Første gang jeg er innom idag, klokka er 21.18. :P

Jeg er for jan 2015. Hovedoppgaven er å godkjenne brukere til skjult forum å passe på at de oppfyller kravene. Som feks hvert medlem i over en måned og skrevet 50 innleg på terminforumet og stå på terminlista.
Og den aller største oppgaven din er å gi meg beskjed så jeg får gitt medlemmene tilgang ;)

Dere må gi meg beskjed når dere vil ha laget skjult forum.

Da må den som blir tilgangsansvarlig sende meg en pm om det, pluss navn på gruppen.

Jeg har egentlig ferie nå, men kan få ordnet det i løpet av kvelden. Om ikke så blir det ikke før ut i neste uke.

Back
Topp