skjult forum

VFA

Betatt av forumet
Jeg har vært medlem på skult forum, men nå har jeg ikke tilgang lenger. Noen som vet hva som er grunnen til dette? Har jeg vært for lite aktiv?

For lite aktiv ja ;) du kan be om tilgang igjen etter 3 uker. Må ha minimum 10 innlegg per måned for å beholde tilgangen.

Jaja, det er jo ganske spesielt med slike regler... At man blir utestengt fordi man er lite aktiv en måned. Er vel ofte slik at man ikke har like mye tid/behov hele tiden....

Jaja, det er jo ganske spesielt med slike regler... At man blir utestengt fordi man er lite aktiv en måned. Er vel ofte slik at man ikke har like mye tid/behov hele tiden....
Det er nå engang slik reglene er. Og det har vært informert om flere ganger, blant annet hvis du leser over de festede trådene på toppen her angående skjult forum. I tillegg la jeg ut en tråd på skjult der jeg minte på om kravet når det var en uke igjen av januar slik at folk kunne ha mulighet til å få inn de få innleggene som kreves.

Det er nå engang slik reglene er. Og det har vært informert om flere ganger, blant annet hvis du leser over de festede trådene på toppen her angående skjult forum. I tillegg la jeg ut en tråd på skjult der jeg minte på om kravet når det var en uke igjen av januar slik at folk kunne ha mulighet til å få inn de få innleggene som kreves.

Ja, jeg så det. ;)

Last edited by a moderator:
Du er som sagt velkommen til å få tilbake tilgangen etter 3 uker :) bare å sende meg en pm når den tid kommer. Ellers er det jo fortsatt mange aktive tråder her på åpent man kan delta i ;)

Det er dere selv som lager reglene for skjult gruppe. Er det på tide å diskutere reglene på nytt?
Tror ikke det er nødvendig å senke kravet, men kan ta det opp til diskusjon inne på skjult. Om man ikke har tid til 10 innlegg på 30 dager har man kanskje ikke behov for tilgang heller tenker jeg.

Back
Topp