Skjult forum

Nikky

Flørter med forumet
Hvordan får man tilgang egentlig? Oppfyller alle kravene så vidt jeg vet, og har sendt pm til tilgangsansvarlig (riktig nok uten å få svar). Hva mer må til egentlig?

Her må jeg bare unnskylde altså. Pc'en min er ødelagt så er bare på appen og da får jeg ikke fikset det. Men en ny pc er bestilt og er på vei så forhåpentligvis kommer den i morgen. Da skal jeg ordne det med en gang. Håper du kan ha tålmodighet å vente en dag til? :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Da var det jo en naturlig forklaring. Når jeg først har ventet så lenge kan jeg vel vente en dag til ;)

Jeg har også sendt PM til tilgangsansvarlig for maange uker siden....også uten å få svar....

Det har vært tilfeller hvor hun faktisk ikke har fått PM så teknisk svikt kan oppstå desverre. Det kan kanskje lønne seg å sende ny melding når du ikke har fått svar. ;)

Jeg kommer med ett lite tilleggs spm. Er det krav om viss antall innlegg i desember gruppa, eller generelt?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kommer med ett lite tilleggs spm. Er det krav om viss antall innlegg i desember gruppa, eller generelt?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja det er en egen festet tråd hvor det står kriteriene :) Ingen ting uoverkommelig :)

Jeg har også sendt PM til tilgangsansvarlig for maange uker siden....også uten å få svar....

Din pm var dessverre blitt oversett, og beklager det, men nå er du lagt til :) Nå har jeg endelig fått meg pc igjen så da er det lettere å ha kontroll. Litt vanskelig på appen.

Men nå har jeg lagt til alle som oppfyller kravene. De som ikke gjør det har fått pm fra meg.

Din pm var dessverre blitt oversett, og beklager det, men nå er du lagt til :) Nå har jeg endelig fått meg pc igjen så da er det lettere å ha kontroll. Litt vanskelig på appen.

Men nå har jeg lagt til alle som oppfyller kravene. De som ikke gjør det har fått pm fra meg.
Takk, da har jeg tilgang :)

Back
Topp