Skjult forum

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Husk at vi har et skjult forum da dere. Der slipper vi å være redde for snokere;) og jeg liker mye bedre å legge ut bilder der enn her.

Men det er veldig stille der inne, trenger flere;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi burde bruke det mye mer.
Og dette til kun smalltalk:)

Jeg er ikke der, men burde kanskje det! Hvordan legges en til?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg er ikke der, men burde kanskje det! Hvordan legges en til?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det ligger instrukser på stickies, men jeg klarer ikke få det fram her på appen. Viss du søker "skjult forum" kommen den tråden med instrukser frem:)

Prøver å sjekke begge hver dag og svarer på det jeg er interessert i. Desverre er det ikke mye å svare på i det skjulte for tiden.

Men er enig, legger ikke ut bilder her ute og skriver personlige ting.

Er jeg blitt tatt inn i den skjulte? :) Og får man sett den på appen, eller må man da på dataen? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er jeg blitt tatt inn i den skjulte? :) Og får man sett den på appen, eller må man da på dataen? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det har ikke jeg mulighet til å sjekke, dessverre. Men det går an å gå inn fra appen ja:)

Det har ikke jeg mulighet til å sjekke, dessverre. Men det går an å gå inn fra appen ja:)

Ok, takk skal du ha :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg tror ikke jeg kan se på appen om tråden er i skjult forum eller ei...så derfor litt skeptisk til bilder av oss..

Jeg tror ikke jeg kan se på appen om tråden er i skjult forum eller ei...så derfor litt skeptisk til bilder av oss..

Du må fysisk trykke inn på forumet som heter: Mailykke *skjult* (på min app ligger det øverst på denne siden). Dette og det skjulte forumet er to forskjellige forum med ulikt innhold;)

Hvem er det som er ansvarlig der inne da? :) Så kan jeg sende en melding te vedkommende og høre om jeg har blitt godtatt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hvem er det som er ansvarlig der inne da? :) Så kan jeg sende en melding te vedkommende og høre om jeg har blitt godtatt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det er Lynn87, men hun virker til å bære sjelden innpå nå.

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Send en melding til henne du, å si ifra om du ikke får no svar på en stund så kan j evnt sende henne en mld på fb, hu er nok oftere der...må få deg inn på den skjulte å!:-)

Send en melding til henne du, å si ifra om du ikke får no svar på en stund så kan j evnt sende henne en mld på fb, hu er nok oftere der...må få deg inn på den skjulte å!:-)

Ja sendte henne melding igår :) Sto da at hun var pålogget, men ikke fått noe svar :/ Jaa, vil jo gjerne inn der da :D bare vært fryktelig treig med å søke meg inn der :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Fortsatt ikke fått noe svar fra henne eller kommet inn på det hemmelige forumet jeg :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Fortsatt ikke fått noe svar fra henne eller kommet inn på det hemmelige forumet jeg :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Kan admin hjelpe deg da? Hvis hun ikke er så aktiv lenger så burde noen ta over som tilgangansvarlig.

Kan admin hjelpe deg da? Hvis hun ikke er så aktiv lenger så burde noen ta over som tilgangansvarlig.

Vet ikke, men skal ta å høre med admin :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp