Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi burde bruke det mye mer.
Og dette til kun smalltalk
Jeg er ikke der, men burde kanskje det! Hvordan legges en til?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Er jeg blitt tatt inn i den skjulte? Og får man sett den på appen, eller må man da på dataen?
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Det har ikke jeg mulighet til å sjekke, dessverre. Men det går an å gå inn fra appen ja
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tror ikke jeg kan se på appen om tråden er i skjult forum eller ei...så derfor litt skeptisk til bilder av oss..
Hvem er det som er ansvarlig der inne da? Så kan jeg sende en melding te vedkommende og høre om jeg har blitt godtatt
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Det er Lynn87, men hun virker til å bære sjelden innpå nå.
Send en melding til henne du, å si ifra om du ikke får no svar på en stund så kan j evnt sende henne en mld på fb, hu er nok oftere der...må få deg inn på den skjulte å!Hvem er det som er ansvarlig der inne da? Så kan jeg sende en melding te vedkommende og høre om jeg har blitt godtatt
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Send en melding til henne du, å si ifra om du ikke får no svar på en stund så kan j evnt sende henne en mld på fb, hu er nok oftere der...må få deg inn på den skjulte å!
Send en melding til henne du, å si ifra om du ikke får no svar på en stund så kan j evnt sende henne en mld på fb, hu er nok oftere der...må få deg inn på den skjulte å!
Kan admin hjelpe deg da? Hvis hun ikke er så aktiv lenger så burde noen ta over som tilgangansvarlig.Fortsatt ikke fått noe svar fra henne eller kommet inn på det hemmelige forumet jeg
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Kan admin hjelpe deg da? Hvis hun ikke er så aktiv lenger så burde noen ta over som tilgangansvarlig.