Skjult forum

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Da har jeg godkjent dere som har sendt meg pm som oppfyller kravene:) Dersom dere ikke har fått tilbakemelding er alt ok, de som ikke oppfyller kravene enda har fått tilbakemelding på det. Dere vil få tilgang på "løpende bånd" nå :P Er ensomt der inne, så kom inn kom inn :D

Da har jeg godkjent dere som har sendt meg pm som oppfyller kravene:) Dersom dere ikke har fått tilbakemelding er alt ok, de som ikke oppfyller kravene enda har fått tilbakemelding på det. Dere vil få tilgang på "løpende bånd" nå :p Er ensomt der inne, så kom inn kom inn :D

Tipper jeg ikke har kommet til 50 innlegg her inne enda, er det noen sted jeg kan følge med på det, så slipper du å få så mange meldinger i fra meg ;)
har jo mange meldinger, men de stammer for det meste i fra mistet forum og assistert befruktnings forum :)

du finner det ut på samme måte som meg. Teller :P

finner ikke des 14 i oversikten jeg...

finner ikke des 14 i oversikten jeg...

Ser ut til at du er lagt til i november skattene hvis du titter på skriften under niket ditt, noe koblings feil med forumene kanskje?

Hei :-)
Er veldig ny, kun. Vært her i et par dager. Så regner med jeg ikke har nok innlegg her. Men er det noe mere enn innlegg jeg trenger å skrive?
Det er mye jeg finne ut av inne her :-p

Sent from my iPad using BV Forum

Ser ut til at du er lagt til i november skattene hvis du titter på skriften under niket ditt, noe koblings feil med forumene kanskje?
nei,jeg er med der også,siden jeg skal ta ks i november :)

Hei :)
Er veldig ny, kun. Vært her i et par dager. Så regner med jeg ikke har nok innlegg her. Men er det noe mere enn innlegg jeg trenger å skrive?
Det er mye jeg finne ut av inne her :p

Sent from my iPad using BV Forum
det står i tråden i toppen som sier at des 14 nå har fått skjult forum.

jupp,det er det

Da har jeg godkjent dere som har sendt meg pm som oppfyller kravene:) Dersom dere ikke har fått tilbakemelding er alt ok, de som ikke oppfyller kravene enda har fått tilbakemelding på det. Dere vil få tilgang på "løpende bånd" nå :p Er ensomt der inne, så kom inn kom inn :D
Hvordan finner jeg den? Har sendt deg pm før i dag og har ikke fått noe tilbake så regner m jeg har mange nok innlegg:p;)

Jeg fant ikke helt ut hvordan jeg sendte pm jeg, så jeg skreiv på siden din :p Håper det går greit? :)

Etterhvert som dere får tilgang dukker det opp
Her ligger den på appen
1398268432116.jpg

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ser den fortsatt ikke,men den kommer nok snart får vi håpe ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

der var jeg inne ;)

nå skal de første 7 være inne

Back
Topp