Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå jeg har fått beskjed om at jeg har fått tilgang kan noen legge meg til da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan heller ikke se det, og er endel dager siden jeg ga beskjed så håper jeg kommer inn snart
Du hadde nok sett forumet om du hadde hatt tilgang. Hvem fikk du beskjed av? Sikkert bare en liten glipp som gjør at du ikke er inne.
Er du hjemme fra ferie forresten?
Fikk beskjed fra Stoltmor90 Sikkert en glipp, gitt beskjed på nytt
Nei, jeg er fortsatt på ferie Deeeilig <3 Drar hjem til fredag
Ååå! Da får du nyte den siste uken med ferie! Her hjemme er det begynt å bli kaldt. Brrrr.
det står at du fikk tilgang den 14.10.2013 kjære<3 skal finne ut av hva som skjerJeg kan heller ikke se det, og er endel dager siden jeg ga beskjed så håper jeg kommer inn snart
det står at du fikk tilgang den 14.10.2013 kjære<3 skal finne ut av hva som skjer
Det skal ligge helt på toppen og den heter Sommerfuglene<3 Ligger sammen med våre bilder og våre dagbøkerTuuuusen takk det er jo mulig jeg ikke skjønner greia heller da haha takk uansett er jo ikke hast, jeg er bare nysgjerrig og litt utålmodig <3
Nei her har set helt klart skjedd en feil men har gitt beskjed så håper det blir rettet på
Tror jeg også skal ha tilgang? Men kanskje det ikke vises på appen?