Skjult forum?

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Jeg vet jeg skal ha fått tilgang, men hvor finner jeg det? :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm. Jeg kan ikke se at du ligger på listen over de med tilgang.. Men den skal dukke opp som et underforum. Der med "Våre dagbøker" og "Våre bilder" rett under der :)

Åå jeg har fått beskjed om at jeg har fått tilgang :( kan noen legge meg til da?

Jeg kan heller ikke se det, og er endel dager siden jeg ga beskjed :) så håper jeg kommer inn snart ;)

Åå jeg har fått beskjed om at jeg har fått tilgang :( kan noen legge meg til da?

Du hadde nok sett forumet om du hadde hatt tilgang. Hvem fikk du beskjed av? :) Sikkert bare en liten glipp som gjør at du ikke er inne.

Er du hjemme fra ferie forresten? :)

Janet har hatt litt mye å gjøre tror jeg men vet hun jobber med saken :)

Jeg kan heller ikke se det, og er endel dager siden jeg ga beskjed :) så håper jeg kommer inn snart ;)

Du ligger på listen over de som har tilgang.. Hmm.

Du hadde nok sett forumet om du hadde hatt tilgang. Hvem fikk du beskjed av? :) Sikkert bare en liten glipp som gjør at du ikke er inne.

Er du hjemme fra ferie forresten? :)

Fikk beskjed fra Stoltmor90 :) Sikkert en glipp, gitt beskjed på nytt :)

Nei, jeg er fortsatt på ferie :D Deeeilig <3 Drar hjem til fredag

Fikk beskjed fra Stoltmor90 :) Sikkert en glipp, gitt beskjed på nytt :)

Nei, jeg er fortsatt på ferie :D Deeeilig <3 Drar hjem til fredag

Ååå! Da får du nyte den siste uken med ferie! Her hjemme er det begynt å bli kaldt. Brrrr.

det står at du fikk tilgang den 14.10.2013 kjære<3 skal finne ut av hva som skjer :)

det står at du fikk tilgang den 14.10.2013 kjære<3 skal finne ut av hva som skjer :)

Tuuuusen takk :) det er jo mulig jeg ikke skjønner greia heller da :p haha :) takk uansett :) er jo ikke hast, jeg er bare nysgjerrig og litt utålmodig ;) <3

Tuuuusen takk :) det er jo mulig jeg ikke skjønner greia heller da :p haha :) takk uansett :) er jo ikke hast, jeg er bare nysgjerrig og litt utålmodig ;) <3

Det skal ligge helt på toppen og den heter Sommerfuglene<3 Ligger sammen med våre bilder og våre dagbøker :)

Tror jeg også skal ha tilgang? Men kanskje det ikke vises på appen?

Tror jeg også skal ha tilgang? Men kanskje det ikke vises på appen?

Joda, den skal vises på appen også :)

ImageUploadedByBV Forum1382285361.208991.jpgdet skjulte forumet skal syns på appen!! Send en beskjed til meg så skal jeg ta det videre til dem som ikke ser forumet men som har tilgang

trykk på profilnavnet ditt så kan du trykket på det nummeret som kommer opp ved siden av innlegg:) kan ta litt tid for den å laste, men når den har kommet er det bare å telle :)

Back
Topp