Skjult forum - "trøbbel"

Status
Stengt for ytterligere svar.

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Når vi endelig fikk oss en skjult gruppe, så klarer ikke jeg (tilgangsansvarlig) å se gruppen av en eller annen grunn. Derfor har dere som har sendt meg pm, heller ikke fått svar enda.

Dette problemet ser ut til å ligge hos meg, så om det vedvarer i morgen og admin ikke klarer å finne hva som evnt er feil, så må vi nok bytte tilgangsansvarlig.

Happymama har sagt seg villig til å ta oppgaven, og hun har allerede fått tilgang for å sjekke at dette problemet ikke ligger hos flere.

Jeg gir en ny oppdatering her når jeg har ny info :)

Du kan jo gi din godkjennelse til skjult gruppe og gi meg beskjed hvem som skal gis tilgang selv om ikke du kan se skjult forum..

Du kan jo gi din godkjennelse til skjult gruppe og gi meg beskjed hvem som skal gis tilgang selv om ikke du kan se skjult forum..
Det går jo forsåvidt an, men har jo ikke helt oversikten da...listen over hvem som har tilgang vil jo da heller ikke bli oppdatert, med mindre noen andre tar seg av dette.

Føler det ble så mye rot [emoji14]

Og om det ikke løser seg iløpet av noen dager, så kommer jeg nok til å si fra meg ansvaret.

Last edited:
Jeg kan heller ikke se skjult forum enda. Er det fordi jeg ikke har fått tilgang enda?

Jeg kan heller ikke se skjult forum enda. Er det fordi jeg ikke har fått tilgang enda?
Det er nok derfor ja :)
Kan ikke se jeg har mottatt en pm fra deg heller ?

Kriteriene for tilgang står i et festet innlegg på toppen. Når du mener du oppfyller dem, så sender du en pm til meg :)

Kriteriene for tilgang står i et festet innlegg på toppen. Når du mener du oppfyller dem, så sender du en pm til meg :)

Aaah [emoji5] nei, ikke sendt enda, manglet noen innlegg sist jeg sjekka [emoji849]

Håper det ordner seg i morgen så vi kan få det skjulte forumet opp å gå[emoji6]

Håper det ordner seg i morgen så vi kan få det skjulte forumet opp å gå[emoji6]
Har sendt inn fler nå, som får tilgang etterhvert, så har du noen å skravle med der inne ;)

Haha det er akkurat det jeg kjenner på[emoji23][emoji23]
Men ser jeg har mistet tilgangen nå[emoji28][emoji849]
Hm...det kan nok fikses :)
Nå har jeg kommet meg inn da :D

Hjelper litt nå da :) så er vi iallefall tre som kan svare hverandre.

Hvordan har en oversikt over når en har skrevet 50 innlegg på termingruppen?

Hvordan ser man skjult forum via appen?
Det skal ligge helt øverst sammen med dagbøker og bilder.
Det har vært litt problemer med at de ikke vises da, men hos meg hjelper det da å logge ut og inn en gang så er den der :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp