Skjult forum på app

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har en oppskrift på hvordan jeg ser/finner skjult forum fra appen?

Jeg kommet ikke inn i app for tiden overhodet. Funka plutselig ikke lenger for et par dager siden. Så ingen aning. Men om du ser et varsel fra en tråd i skjult kan du trykke øverst og komme til skjult, og der trykke på den stjerna følg forum. Da dukket den opp hos meg.

Nesten alltid borte fra appen min. Selv om jeg logger inn på nytt. Av og til er det der. Ellers må jeg logge inn via nettsiden for å se skjult.

Jeg kommet ikke inn i app for tiden overhodet. Funka plutselig ikke lenger for et par dager siden. Så ingen aning. Men om du ser et varsel fra en tråd i skjult kan du trykke øverst og komme til skjult, og der trykke på den stjerna følg forum. Da dukket den opp hos meg.
Varierer litt om det er lenket fra hovedforum for min del - men har merket/favorittmerket skjult forum ved å huke av her når eg er inne på forum. Da kommer det opp på oversikten over forum/tråder som eg følger, første som kommer opp når eg logger inn i appen [emoji4]
1113d149378ecfc0b61fedc92098af66.jpg

Så følg "oppskrift" på å komme inn på skjult forum fra ho over, eller vent til en dag det er synlig, og merk det da, slik at det ikke forsvinner [emoji6]

Har du prøvd å heller bruke nettleseren på mobilen? Jeg bruker bare den. Gidder ikke laste ned en app for alt mulig. Funker helt fint, både på åpent og skjult forum

Back
Topp