Skjult forum/februartittel?

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Hvordan kan jeg gå frem for å få tittelen februarbatn 2017 (eller hva dere kalte tittelen? Jeg var med i mars 2017, men barnet kom i februar. Hadde vært greit å hatt den februartittelen bak nicket også..
 
Beklager men du kommer nok ikke til å få tilgang til skjult gruppe på februar. Hele februar er dødt, så det kommer ikke innlegg. Har ingen tro på at det endrer seg med det første. Generelt sett er jo regelen med en antall innlegg på åpne delen og en Mail til tilgangsansvarlig.

Hvordan kan jeg gå frem for å få tittelen februarbatn 2017 (eller hva dere kalte tittelen? Jeg var med i mars 2017, men barnet kom i februar. Hadde vært greit å hatt den februartittelen bak nicket også..
 
Beklager men du kommer nok ikke til å få tilgang til skjult gruppe på februar. Hele februar er dødt, så det kommer ikke innlegg. Har ingen tro på at det endrer seg med det første. Generelt sett er jo regelen med en antall innlegg på åpne delen og en Mail til tilgangsansvarlig.
Det er da helt feil at hun ikke skal få lov til å få tilgang.

Om hun ikke får til å skrive nok på det åpne forumet her til å få tilgang, så kan hun vel få tilgang allikevel? Eller dere kan vel sammen skape litt liv her.
Her på forumet inkluderer vi hverandre, ikke ekskluderer ;)
 
Hvordan kan jeg gå frem for å få tittelen februarbatn 2017 (eller hva dere kalte tittelen? Jeg var med i mars 2017, men barnet kom i februar. Hadde vært greit å hatt den februartittelen bak nicket også..
Hei,

Du kan lese infotråden klistret på topp her og ta kontakt med TGA eller meg så kan vi hjelpe deg med å få tilgang :)

Velkommen hit :)
 
Det er da helt feil at hun ikke skal få lov til å få tilgang.

Om hun ikke får til å skrive nok på det åpne forumet her til å få tilgang, så kan hun vel få tilgang allikevel? Eller dere kan vel sammen skape litt liv her.
Her på forumet inkluderer vi hverandre, ikke ekskluderer ;)
Nå dødde det hemmelige forumet for flere mnd siden. Da er det ikke noe poeng å få tilgang til skjult. det kommer tvilsomt til å endes. det har ingenting med eksludering å gjøre.
 
Back
Topp