Skjult forum borte fra appen

Mor2017og2019

Betatt av forumet
Kommer meg ikke inn på skjult forum lenger. Da jeg gikk inn på termingruppen før, så kom det opp mapper helt øverst med bilder og skjult forum blant annet. Nå er dette borte. Noen som vet hvor jeg kan finne det igjen?

Gå inn via nettleser og velg å følge skjult forum. Da finner du den i appen under fulgte forum. Er eneste måten jeg finner den på. Jeg kan ikke starte tråder i skjult forum lenger av en eller annen grunn heller, så denne appen begynner å bli en vits..

Det har vært problemer med appen i lang, lang tid nå, og nå svarer de ikke lenger på hva som skjer med den inne på info-forumet på Generelt heller ... Så det virker ikke akkurat som det kommer noen løsning med det første. [emoji13]

Det er dessverre beklagelig at appen fortsatt ikke fungerer optimalt. :( Les her - http://forum.babyverden.no/threads/...n-beklager-dette.1882688/page-7#post-23259660
Det har jo ikke kommet noe info eller svar i den tråden siden 31.05, selv om problemene fortsatt er der og det er flere som har spurt hva som skjer. Skjønner at det ikke er dere som jobber med dette, selvfølgelig, men hadde vært ålreit med bittelitt info om status innimellom ... [emoji5]

Det har jo ikke kommet noe info eller svar i den tråden siden 31.05, selv om problemene fortsatt er der og det er flere som har spurt hva som skjer. Skjønner at det ikke er dere som jobber med dette, selvfølgelig, men hadde vært ålreit med bittelitt info om status innimellom ... [emoji5]

Nei jeg lurer på om det er laga en ny tråd. Husker ikke hva den het men mener å ha lest i en nyere tråd..

Selv er jeg begynt å venne meg til nettleseren og syns det funker vel så bra..

Nei jeg lurer på om det er laga en ny tråd. Husker ikke hva den het men mener å ha lest i en nyere tråd..

Selv er jeg begynt å venne meg til nettleseren og syns det funker vel så bra..
Ja, det er denne, men det er ikke noe nytt der heller. http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1883387/

Appen fungerer brukbart for meg, jeg må logge inn hele tiden, men det går kjapt siden jeg bruker fingeravtrykkleseren. Skjult er borte ca annenhver gang jeg er inne:
64f08ae9f26f67911820a0d7d0ce0248.jpg

Men det ligger under mine fulgte forum, så jeg kommer jo inn der og. Er bare litt sånn prinsipielt irritert på vegne av de som sliter mer, og som spør uten å få svar. [emoji23]

Ja det begynner å bli litt mer enn litt irriterende at de ikke kan få det fikset snart :-P

Jeg har ikke hatt "bilder" "dagbok" og "leker" så lenge jeg har brukt appen, ikke sjult heller, men jeg får det opp på alle bortsette fra november..

Jeg har ikke hatt "bilder" "dagbok" og "leker" så lenge jeg har brukt appen, ikke sjult heller, men jeg får det opp på alle bortsette fra november..

Samme her. Finnes ikke i min app [emoji23] jeg får det opp i alle forum jeg ikke følger, men ikke i de jeg følger.. men hvis jeg ikke følger skjult, så finner jeg ikke skjult heller i appen! Vet ikke om jeg skal le eller grine [emoji23] det er jo et under at det fortsatt er brukere her inne, selv om jeg merker at aktiviteten er myyyye lavere enn det pleier å være der jeg vanker.

Back
Topp