Yuna Gift med forumet 26 Apr 2011 #2 "Denne brukeren har valgt å skjule veggen sin." Aner ikke hvordan man gjør, men din er i allefall skjult
"Denne brukeren har valgt å skjule veggen sin." Aner ikke hvordan man gjør, men din er i allefall skjult
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 26 Apr 2011 #5 Er min vegg også skjult?
J Juliette Forumet er livet 27 Apr 2011 #6 Drømmeren skrev: Er min vegg også skjult? Ja. Alles vegg er det om du ikke selv går inn og endrer den til ikke å være skjult
Drømmeren skrev: Er min vegg også skjult? Ja. Alles vegg er det om du ikke selv går inn og endrer den til ikke å være skjult
Hoppande teltplugg Forumet er livet 27 Apr 2011 #7 Min side -> Mine opplysninger -> Vis dette for bare meg/ venner/alle. Slik jeg har forstått det i alle fall
Min side -> Mine opplysninger -> Vis dette for bare meg/ venner/alle. Slik jeg har forstått det i alle fall
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 27 Apr 2011 #8 Juliette skrev: Drømmeren skrev: Er min vegg også skjult? Ja. Alles vegg er det om du ikke selv går inn og endrer den til ikke å være skjult Ok
Juliette skrev: Drømmeren skrev: Er min vegg også skjult? Ja. Alles vegg er det om du ikke selv går inn og endrer den til ikke å være skjult Ok