Skjule tråder

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av smiley :), 3 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. smiley :) Glad i forumet Septemberbarna 2019 Assistert-jentene

Vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg, er gravid også så det forklarer kanskje noe.....

Er det mulig å skjule enkelte tråder med ekle overskrifter så man ikke ser dem lenger.

Hvis funksjonen ikke fins, kan dere plz innføre det så man kan skjule tråder som enten gjør en dårlig, kvalm eller som får blodtrykket til å stige til ikke helsegunstige nivåer.

2. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei,

Jeg forstår godt at du føler det slik særlig nå som du er gravid og følelsene kan ta litt overhånd.

Vi har ingen mulighet til å sile ut overskrifter i tråder som noen syntes er "kvalme". Det er slik man dessverre må akseptere både på ett forum og når man leser f.eks aviser, ser på nyheter eller oppsøker andre nettsteder.

• Liker Liker x 1
  3. smiley :) Glad i forumet Septemberbarna 2019 Assistert-jentene

Jeg forstår at dere ikke har muligheten og alle reagerer ikke likt på alt heller. Tenkte heller på en funksjon der brukerne selv kan skjule enkelte tråder de reagerer på. Ta f.eks fb, der kan man skjule tråder man ikke vil se lenger.

4. smiley :) Glad i forumet Septemberbarna 2019 Assistert-jentene

* dytter opp

5. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Det går an å ignorere/blokkere brukere, hvis det er noen som går igjen på temaer/tråder du reagerer på.

6. smiley :) Glad i forumet Septemberbarna 2019 Assistert-jentene

Det er ikke spesifikke brukere men derimot tråder. F.eks så var det for en stund siden sterk tråd om voldtekt, så kommer det andre slike sterke overskrifter, eller tråder som øker ens angstnivå f.eks om man ikke vil se igjen en tråd der noen har mistet sin spire (vondt nok i seg selv og respekterer deres følelser men) fordi man selv har mistet så mange ganger eller det setter igang negative tanker hos en så burde det vært en funksjon der som hadde muliggjort å skjule slike tråder fra seg selv.

Det ville vært rart at på en gruppe som er beregnet på en stor gruppe med "hormonbomber" om en slik funksjon ikke skulle bli stort prissatt da mange kan ha behov for å "beskytte seg litt" for sterke innlegg eller innlegg som skaper harme inni en.

Tror liksom ikke at det er bare meg det gjelder.

Sorry skrivefeilene, får alltid for mange skrivefeil når jeg blir gravid, vet ikke helt hvorfor det er slik.

Del denne siden