Skjule magen

Liquid84

Elsker forumet
Ja, hvordan klarer en dette?

Jeg er andregangs og jeg synes magen har komt utrolig tidlig (jeg er 7+6 i dag), men jeg har mer mage nå enn når jeg var 16 uker på vei sist.

Og jeg har ikke lyst at noen skal vite noe før jeg er over 12 fullgåtte uker, men jeg kommer ALDRI til å klare å skjule denne magen. Hjelper ikke om jeg holder den inne heller.

Jeg har prøvd med løse klær, men jeg har ikke så mye slike klær og jeg er en frysepinn og vil ha på meg varme klær.
ARG!

Føler det ikke er lenge til folk begynner å spørre og hva sier jeg da... Lyger jeg eller forteller det selv om jeg ikke har lyst.
Sist gang hiiiget jeg etter den magen som liksom aaaaldri kom, men nå kom den for tidlig. Hehehee. ;)

Klager på et "luksusproblem". :P

Sliter med samme problemet jeg, ser at vi er like langt på vei:)
Jeg prøver å holde den inn men føler ikke at det hjelper noe som helst. Men jeg går i mye tunika da så det skjuler litt heldigvis. Men jeg føler at folk ser på magen min når jeg møter de....
Jeg også ville holde det hemmelig til uke 12, men kommer nok ikke til å gå..

En kollega av meg spurte meg helt plutselig om jeg var gravid eller om buksene satt veldig feil.. takk gud for at jeg var gravid eller så hadde jeg nok luktet en fornærmelse der:):) og da måtte jeg jo selvfølgelig bekrefte at det var sant:)

Sliter med det jeg også. Planen er at jeg skal tilbake i jobb etter sykemelding neste uke, jeg er da i uke 11. Jeg hadde tenkt å vente med å fortelle til øvrige familie og venner til uke 12 (foreldrene og søsken vet allerede) skal da på ultralyd. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule magen, blir for varmt med store gensere og tunika er ikke helt min stil.

Back
Topp