Skjule mage på sommeren

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Har ikke fått noe særlig enda, men kommer nok noe før sommeren er over :rolleyes: Hva brukte dere slags klær for å dekke over når det var varmt?

Jeg hadde termin i slutten av november i fjor, og prøvde egentlig best mulig å fremheve det lille av mage hele sommeren - likevel så jeg ikke alltid gravid ut :p Magen kom ikke skikkelig før uke 26-27, som da var godt ut på høsten. Så hvis du er førstegangs kan det være gode muligheter for at det ikke blir noe problem :)

• Liker
Reactions: mto
Nei, da blir det verre :hilarious: Jeg er 12 uker på vei i slutten av denne uka, håper å skjule i noen uker til :p Har ikke noe særlig mage nå som den ikke er så oppblåst lenger, men det kommer vel kanskje. Takk for tips!

Vi er vel mange ikke gravide som har fått litt lockdown-flesk så du kan jo bare kjøpe en kjole som ikke er tettsittende og komme unna med det tenker jeg :p
Hvis du skal bade er det kanskje annerledes, men det er vel ikke aktuelt hver dag med dem du vil skjule for heller.

• Liker
Har ikke fått noe særlig enda, men kommer nok noe før sommeren er over :rolleyes: Hva brukte dere slags klær for å dekke over når det var varmt?
Overdelet som er litt stivere i stoffet, litt lenger enn til hoftene og kanskje med mye/store mønster? Svart er jo også alltid litt 'slimming' men varmt og "kjedelig" kanskje:p

Jeg har ikke gravidmage i år men ekstra korona fett har det jammen meg samlet seg etter noen måneder. Det er komisk å se at jeg faktisk nesten ser helt lik ut som da jeg gikk gravid sommeren 2018, sånn ca 20 uker på vei:hilarious:

• Liker

Det er ikke sikkert det blir behov heller :) Et av mine var desember barn (ser du også skal ha det) og gikk i bikini hele sommeren uten at noen la merke til noe :)

• Liker
Eg var mykje oppblåst tidlig i mine svangerskap, og bukser som stramma på magen var heilt grusomt. Så bukse med elastisk liv vil eg uansett anbefale. Kan brukast til du har fått ein del mage også, avhengig av modell sjølvsagt. Elles er vide og litt lange topper gode for å skjule magen.

Og det er ikkje så synlig som ein sjølv tror. Eg gjekk langt over halvveis med nr 2 med tydelig mage som eg ikkje lenger prøvde å skjule, og hadde mange kolleger som likevel ikkje hadde lagt merke til det. Eg hadde ikkje sagt det til alle på jobb. Fortalte det til dei eg snakka mest med og om det falt seg naturlig i samtalen med andre, men lot ellers folk få legge merke til det sjølv.

• Liker
Det er ikke sikkert det blir behov heller :) Et av mine var desember barn (ser du også skal ha det) og gikk i bikini hele sommeren uten at noen la merke til noe :)
Det hadde vært greit da :p
Skal ha i siste halvdel og, så kanskje det går fint :)

Eg var mykje oppblåst tidlig i mine svangerskap, og bukser som stramma på magen var heilt grusomt. Så bukse med elastisk liv vil eg uansett anbefale. Kan brukast til du har fått ein del mage også, avhengig av modell sjølvsagt. Elles er vide og litt lange topper gode for å skjule magen.

Og det er ikkje så synlig som ein sjølv tror. Eg gjekk langt over halvveis med nr 2 med tydelig mage som eg ikkje lenger prøvde å skjule, og hadde mange kolleger som likevel ikkje hadde lagt merke til det. Eg hadde ikkje sagt det til alle på jobb. Fortalte det til dei eg snakka mest med og om det falt seg naturlig i samtalen med andre, men lot ellers folk få legge merke til det sjølv.
Kanskje ikke så mange som ser :) mamma (hun er en av de som vet) tror andre kommer til å se det snart, men hun ser sikkert mer etter enn det andre gjør :p

Hos meg er det synlig, så sliter alt nå i Uke 10+3:rolleyes: jeg går i løse kjoler, topper og tunikaer.. eller kjoler med A-form:happy:

• Liker
Back
Topp