Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da blir det verre Jeg er 12 uker på vei i slutten av denne uka, håper å skjule i noen uker til Har ikke noe særlig mage nå som den ikke er så oppblåst lenger, men det kommer vel kanskje. Takk for tips!Har ikke vært borti å skjule babymagen om sommeren (høygravid om sommeren, både sist og nå) Hva med vide tunikaer og sommerkjoler? Noe alla dette https://www.veromoda.com/no/no/vm/k...sses&dwvar_colorPattern=10225127_Nomad_798815 ?
Nei, da blir det verre Jeg er 12 uker på vei i slutten av denne uka, håper å skjule i noen uker til Har ikke noe særlig mage nå som den ikke er så oppblåst lenger, men det kommer vel kanskje. Takk for tips!
Overdelet som er litt stivere i stoffet, litt lenger enn til hoftene og kanskje med mye/store mønster? Svart er jo også alltid litt 'slimming' men varmt og "kjedelig" kanskjeHar ikke fått noe særlig enda, men kommer nok noe før sommeren er over Hva brukte dere slags klær for å dekke over når det var varmt?
Har ikke fått noe særlig enda, men kommer nok noe før sommeren er over Hva brukte dere slags klær for å dekke over når det var varmt?
Det hadde vært greit daDet er ikke sikkert det blir behov heller Et av mine var desember barn (ser du også skal ha det) og gikk i bikini hele sommeren uten at noen la merke til noe
Kanskje ikke så mange som ser mamma (hun er en av de som vet) tror andre kommer til å se det snart, men hun ser sikkert mer etter enn det andre gjørEg var mykje oppblåst tidlig i mine svangerskap, og bukser som stramma på magen var heilt grusomt. Så bukse med elastisk liv vil eg uansett anbefale. Kan brukast til du har fått ein del mage også, avhengig av modell sjølvsagt. Elles er vide og litt lange topper gode for å skjule magen.
Og det er ikkje så synlig som ein sjølv tror. Eg gjekk langt over halvveis med nr 2 med tydelig mage som eg ikkje lenger prøvde å skjule, og hadde mange kolleger som likevel ikkje hadde lagt merke til det. Eg hadde ikkje sagt det til alle på jobb. Fortalte det til dei eg snakka mest med og om det falt seg naturlig i samtalen med andre, men lot ellers folk få legge merke til det sjølv.
Har ikke fått noe særlig enda, men kommer nok noe før sommeren er over Hva brukte dere slags klær for å dekke over når det var varmt?