Skjule gravidmage

Pasjonsfrukt:)

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Hva er deres go-to klær nå i starten hvor vi gjerne vil holde denne hemmeligheten for oss selv? Jeg er både oppblåst og 2 gangs fødende, så føler jeg allerede ser passe gravid ut :D Blir litt tykke oversized gensere om dagen, men hva annet kan funke?

Mine go tos (fra en som bærer allerede all fettet sitt under midjen) er;
- Løse kjoler, gjerne A skåret
- Kjoler med strikk under bysten
- Oversized genser kjoler
- Oversized gensere med tights til
- Bukser med løse hvite skjorter
- Bygger gjerne antrekket lagvis, så går med en blazer f.eks. over mer tett sittende klær

Løse dressbukser, gjerne med strikk i toppen er helt magisk, orker liksom ikke jeans selv om jeg ikke er større enn normalt enda :laughing002

Løse dressbukser og oversize gensere. Hjemme går jeg kun med deilig løse gravidbukser :dance008

Magen min er blitt markant større de siste dagene, men jeg er bare 8+4, flere som opplever det samme? Føler meg ikke oppblåst og nekter å tro at det bare er julefett :laughing002

Prøvde kjoler for nyttårsaften idag, men fant jo ingenting som skjulte magen :facepalm: Altså, jeg har ingen problemer med å vise gravidmage når den er større, men akkurat nå ser det bare ut som jeg er medium chunky :laughing002
Helt enig!! De som ikke vet vil tenke vi har kost oss ekstra mye i jula :D Det blir noen uker overgangsfase fra «skjule mage» til «fremheve mage» haha. Vi skal bare feire med familie som vet, så tenker at jeg skal drite litt i det

Helt enig!! De som ikke vet vil tenke vi har kost oss ekstra mye i jula :D Det blir noen uker overgangsfase fra «skjule mage» til «fremheve mage» haha. Vi skal bare feire med familie som vet, så tenker at jeg skal drite litt i det
Ja da er det jo bare koselig :love017 Jeg skal feire med min supertrente og slanke venninne :laughing002:Heartred

Magen min er blitt markant større de siste dagene, men jeg er bare 8+4, flere som opplever det samme? Føler meg ikke oppblåst og nekter å tro at det bare er julefett :laughing002
Absolutt! Måtte begynne å "skjule" magen rundt 8, nå stirrer mannen skikkelig på magen min når jeg ikke har løse klær fordi den er så synlig :smiley-ashamed004

Ja, magen er godt synlig nå. Den var godt tøyd av de to første :laughing002
Store gensere er vel svaret når jeg skal på jobb igjen på nyåret.

8+6 her, min første. Magen er større ja! Blitt litt chunky rett og slett, betydelig økt midje. Synes jeg har lagt på meg litt over hele kroppen egentlig. Men jeg har ikke spist særlig mye mer. Mye kvalme. Er det vann? Pleier vanligvis å holde inn magen litt automatisk men det føles ikke noe godt ut.

Sliter med dette selv! Jeg har nå 1 bukse som passer i livet, og den er egentlig for lang på beina, så blir klissbløt i snøen men magen har virkelig kommet, er så oppblåst at jeg ser 5mnd gravid ut alt heldigvis har jeg mye store skjorter jeg kan bruke fremover, så får jeg vel investere i en mammabukse eller noe. Kjipe penger å bruke men..

Fin mage! Det er godt å se at noe er på g da :)Her ser jeg ingenting foreløpig!
Ja :p den store pysj buksen min begynner og bli veldig stram i livet. Må finne frem noen gravide klær og vaske så jeg har noe komfortabelt og bruke hjemme i hvertfall. :)
Kanskje magen kommer plutselig hos deg!

Back
Topp