Bkno9195010
Blir kjent med forumet
Jeg skal på fest med venner som har vært planlagt en stund, men har jo blitt gravid.. lurer på noen gode tips til hvordan jeg kan løse det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan si at du føler deg dårlig, influensa eller noe, velge å være sjåfør, vær ærlig evt ta med alkoholfri drikke å si det er alkohol?Jeg skal på fest med venner som har vært planlagt en stund, men har jo blitt gravid.. lurer på noen gode tips til hvordan jeg kan løse det ?
Vi hadde bestemt oss for å holde graviditeten for oss selv så lenge som mulig. Så de gangene det var sosiale sammenkomster gikk jeg alltid med et glass alkoholfritt i handa, selv om jeg ikke nødvendigvis drakk så mye av det 

Kjøp og hell over i vanlig vinflaskeHadde lyst til å kjøpe alkoholfri vin, men det lyser jo ALKOHOLFRITT med neonskilt på![]()

Hvordan gikk det? Fikk du lurt deg unna?Oppdatering, hittil går det fint! Men jeg har en vinflaske med mozelle på kjøl, og den vil brått søsteren min dele med meg! Hurra ![]()