Skjule graviditet på fest

Bkno9195010

Blir kjent med forumet
Jeg skal på fest med venner som har vært planlagt en stund, men har jo blitt gravid.. lurer på noen gode tips til hvordan jeg kan løse det ?

Jeg skal på fest med venner som har vært planlagt en stund, men har jo blitt gravid.. lurer på noen gode tips til hvordan jeg kan løse det ?
Du kan si at du føler deg dårlig, influensa eller noe, velge å være sjåfør, vær ærlig evt ta med alkoholfri drikke å si det er alkohol?

Jeg kjøpte en flaske hvitvin og en flaske alkoholfri cider på vinmonopolet. Tømte ut hvitvinen og skylte flasken godt før jeg helte cideren oppi! Funket som bare det, ingen som la merke til noenting ;)

Nå drikker jeg så skjeldent at ingen reagerer på at jeg ikke drikker, men med førstemann drakk jeg fortsatt jevnlig og var redd folk ville reagere hvis jeg ikke drakk alkohol på fest. Husker ikke detaljert hva jeg gjorde, men hadde ihvertfall falskt innhold i spritflaske (vann) og eplemost i ciderflaske.

Samme issue her, fester sjeldent, men selvfølgelig var det en fest akkurat nå. Og jeg har ikke store forhåpninger om å klare å slippe unna med det men skal helle over alkoholfritt og håpe de andre er fulle nok til 0 ikke merke noe

Ellers har du en klassisk unnskyldning med antibiotika. For eksempel Flagyl. Da skal man ikke drikke alkohol. Flagyl brukes mot en rekke forskjellige infeksjoner, blant annet bakteriell vaginose som er relativt vanlig - og som ikke folk gidder å grave og spørre om.

*sniker* :happy: Vi hadde bestemt oss for å holde graviditeten for oss selv så lenge som mulig. Så de gangene det var sosiale sammenkomster gikk jeg alltid med et glass alkoholfritt i handa, selv om jeg ikke nødvendigvis drakk så mye av det ;) lag deg et glass med alkoholfritt cider, øl eller vin, folk har som regel nok med å passe på seg selv på fest så det blir sjeldent spørsmål :p

Hadde lyst til å kjøpe alkoholfri vin, men det lyser jo ALKOHOLFRITT med neonskilt på :banghead::binkybaby

Jeg gjorde det :D eller, kjøpte, heller over i morgen før avreise!

Oppdatering, hittil går det fint! Men jeg har en vinflaske med mozelle på kjøl, og den vil brått søsteren min dele med meg! Hurra  :banghead::wtf:

Ja det gikk med et nødskrik! Syntes nesten det er merkelig :laughing002

Jeg er veldig sosial og vandt til å drikke noen OL elle litt vin hver helg. Om jeg plutselig slutter med det er jeg busta etter to helger Mine triks: Jeg har byttet etikett på Carlsberg småpils. Den med og den uten alkohol er helt lik, men ulik farge på toppa. La flaskene i lunka vann i 30 min, da løsner etikettene. Så er det bare å bytte etiketter. Har også kjøpt Eplecideren som er alkoholfri til Grevens. Veldig god. Der ligner veldig vanlig cider på boksen og om du tømmer i glass og deretter setter vekk boksen vil ingen reagere på det. Har også kjøpt eple og solbærcider på litersflaske på polet, den er veldig god og ligner rødvin. Men ikke la noen smake på den, da er du avslørt. Smaker ikkje vin i det hele tatt!

Back
Topp