Skjule graviditet på ferie med foreldre.

MaddeL

Blir kjent med forumet
Jeg er 8+6 og hadde lyst til å holde det skjult noen uker til. Men nå skal jeg på storby ferie med foreldrene mine, uten mannen som må jobbe. Mamma snakker om hvor mye hun gleder seg til champagnefrokost, vin på kveldene, massasje osv. o_O
Tenker det blir veldig vanskelig å skjule det nå... Forslag?

Bare si at du ikke ser poenget med å drikke til alle døgnets tider bare pga det er ferie...

Kos deg :)

Jeg var i samme situasjon og valgte og fortelle det til min mor som ble kjempeglad og tok veldig hensyn på ferien så jeg syns det var veldig greit at hun viste for hun gledet seg også veldig til vin på terrassen :) men hvis du vil vente med å fortelle er vel antibiotika en grei måte dersom du trenger unnskyldning over flere dager? Eller du kan si du ikke har vært helt i form og vil styre unna alkohol til du er helt bra igjen? :) kos deg masse på ferie :)

Oh putt en liten baby i champagne glasset til morra de :D er jo kos å fortelle slikt på turer :) bare br dem holde det hemmelig :)

Jeg MÅ ikke skjule det, men vi er enige om å vente til etter 12 uker.
Skal klare å lure meg unna alkohol til lunsj, blir verre med 3 middager på rad uten et glass vin. Har tenkt på antibiotika unnskyldningen, men strengt tatt hadde jeg helt sikkert tatt et glass vin til maten om jeg gikk på det.

Det blir planen, går på "do" etter at vi har bestilt og ber om alkoholfritt. Må få dem til å sette med alkohol på regningen da, ellers er man fort avslørt. :p

Om du syns det er mye styr, blir mammaer og pappaer stort sett veldig glade for å få denne nyheten og tar alle hensyn. Skjønner at du/dere vil vente til uke 12, men om du føler det blir vanskelig, må jo bare barnefaren gå med på å fortelle det i en sånn situasjon. :)

Back
Topp