skjorter...

tretroll

Forumet er livet
VIP
da må jeg vel stikke igjen for gubben kom ramlende inn i stua med ikke mindre enn 12 ustrøkne skjorter og lurte på hva jeg hadde planer om at han skal ha på seg på jobb til uka....lønner seg visst ikke å utsette det -best å sette i gang!

Høres veldig festlig ut ja [&:] [;)]

Min mann stryker skjortene sine selv. Men det er bare 1 skjorte, 1 gang i året.. før jul. [:D]

ORIGINAL: Solvit

Stryke kan han vel gjøre selv. Pokker heller i allefall hvis han kommer med den tonen[&:][8D]

det får han ikke lov til[:D] gjør det innimellom men han er så helvetes perfeksjonist+han har 12 tommeltotter  (minst) så han bruker ca 1 time per sjorte og da blir jeg GAL!!!!!!!

Han bruker 6 skjorter i uka da, så det ville bli veldig slitsomt å se på....

Nå er jeg ferdig med 5 skjorter !!! (eple-kanelte -pause)

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

hehehe...her går det bare i strykefritt. Digg at typen slipper å bruke skjorter på jobben[:D]

her og![:)]

blei 13 skjorter...han fant ei til i skapet. Men når jeg hadde tatt 11 strøyk han to mens jeg amma og lekte med Gumle.[:D]er han ikke omtenksom....

ORIGINAL: Nates Mamma

da må jeg vel stikke igjen for gubben kom ramlende inn i stua med ikke mindre enn 12 ustrøkne skjorter og lurte på hva jeg hadde planer om at han skal ha på seg på jobb til uka....lønner seg visst ikke å utsette det -best å sette i gang!

Her skal du få et strype-tips av meg:

Dette gjorde jeg når jeg var i min forrige jobb hvor vi MÅTTE gå i drakt og skjorte hver dag:

Sentrefuger skjorta på lavere hastighet (feks 8-900 omr.)
Legg skjorta i trøketromlen ca 5 min, slik at den blir godt varmet opp, så rister du den og henger den på henge med en gang og lar den tørke. Da en den glatt og fin når den blir tørr

-det funker faktisk[;)]

good luck!

hehe...har en som ikke liker at andre enn han stryker skjortene jeg!![:D]

ORIGINAL: Emmis

ORIGINAL: Nates Mamma

Her skal du få et strype-tips av meg:

Dette gjorde jeg når jeg var i min forrige jobb hvor vi MÅTTE gå i drakt og skjorte hver dag:

Sentrefuger skjorta på lavere hastighet (feks 8-900 omr.)
Legg skjorta i trøketromlen ca 5 min, slik at den blir godt varmet opp, så rister du den og henger den på henge med en gang og lar den tørke. Da en den glatt og fin når den blir tørr

-det funker faktisk[;)]

good luck!

sikkert bra tips for de som ikke har et petimeter til mann...men han skal ha skjortene strøket med press i armene, i mansjetter og krage.......strykefritt type strøket er ikke godt nok....blir ikke lenge før det blir skjorteavtale på smartclub på oss....

Back
Topp