Skjevt hode..

x1xKarena

Flørter med forumet
Ser det at Elea er flatere på den ene bakdelen av hodet enn den andre. Synes vi har vært flinke med å legge henne på begge sidene for å unngå dette..men... Er det helt normalt at det er slikt? Kan dette rette på seg? hm...

eldstemannen min var kjempeskjeiv i hode.. var nesten som jeg ikke turde ta av han hua for jeg vr så flau over hva folk ville tenke.. men det retter seg... hode utvikler seg og retter seg helt fram til de er 1 år trodde jeg

retter seg nok,ellers et lite tips,du kan lage en flat pute med ris oppi,slik at hver gang hu snur seg osv så får hu på en måte støtte på begge sida!!men sikkert ikke noe å bekymre seg for;)

har en skjeving her og[8D] han har ei favoritt side. sjekker det på helsestasjonen når jeg er der, for å se at ikke muskler å sånt snerver inn. men alt er bra[:)] jeg passer på hele tiden å stimulere han fra andre siden, det har blitt litt bedre. men tullingen skal hele tiden over på favoritt sia

Det retter seg [;)]. Vi fikk råd om å leke fra motsatt side [:)]

ORIGINAL: cathrine1

har en skjeving her og[8D] han har ei favoritt side. sjekker det på helsestasjonen når jeg er der, for å se at ikke muskler å sånt snerver inn. men alt er bra[:)] jeg passer på hele tiden å stimulere han fra andre siden, det har blitt litt bedre. men tullingen skal hele tiden over på favoritt sia

Hvordan gjør du/de det?
Har nemlig en liten en her også som nekter å ligge med ansiktet mot venstre...

helsesøstera sjekket bevegeligheten. har de problemer med å snu seg til andre siden evt ta pupp på andre sia av favoritt sia, så kan det være tegn på at det er noe med musklene. hu sjekka ryggen hans og, om den var skjev.  osv.

Hei. Jeg fikk høre at hun antakelig hadde ei favorittside, men at det var så lite at det ikke var noe å bekymre seg over. Men vi kunne jo prøve å legge henne litt mer på den andre siden da. Det er jammen utrolig hva vi mødre bekymrer oss for....Legger liksom merke til alt...

Back
Topp