Skjevt bekken

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har tidligere fått påvist skjevt og vridd bekken, om det sier noen noe? :P Det betyr hvertfall at bekkenet mitt stikker mer frem og er høyere på ene siden, mens det ligger lenger bak og ned på andre siden. Kiropraktoren har ikke sagt mye om hvilke konsekvenser det kan ha for en graviditet eller en fødsel, noen som har erfaringer eller synspunkt? Tenker litt på om barnet i det hele tatt vil feste seg, har hørt at det er større risiko for at baby ligger i seteleie når bekkenet er skjevt, men vet ikke om det er sant? Og om babyen fester seg vil hodet bli "skjevt" på grunn av det skjeve bekkenet?

Skal selvsagt ta det opp på første kontrollen med jordmor, men er litt nysgjerrig på hva jeg kan forvente... Vil jo gjerne føde vanlig :) Er også veldig redd for å bli mye plaget med bekken og rygg i svangerskapet...

Du vil kanskje først merke det når/hvis du legger på deg mye fordi du belaster mer og ulikt enn vanlig. JM kan nok sikkert berolige deg på alle punkter vil jeg tro :)

Redd for at jeg må gå hyppig til både fysioterapaut og kiropraktor i svangerskapet ja.. Merker allerede at jeg stivner i hele høyresiden fordi ryggen kompenserer sånn for bekkenet.. Men det gjør jeg utenom graviditet også :)

Back
Topp