Skjev mage

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Jeg føler at magen min er skjev. Det er noe som på en måte buler ut litt over til høyre for navlen. Dette er mitt første svangerskap, så jeg syns alt er litt skummelt :bom er det noen som har det lignende eller vet hva det er?

E vell bærre måten babyen ligg på som gjør magen skjev regne eg me ;)
Min mage e åsså veldig skjev i perioder ;) Å plutselig flytter baby på seg så da buler det på andre sia...
Du vil nåkk se mange rare former på magen din framover jo større baby blir ;)

Det er nok helt normalt :)
Så lenge vi fortsatt har god plass i magen, vil babyene flytte på seg som de vil, om de legger seg mer på høyresiden vil jo magen bli skjev :)
Her svømmer hvertfall frøkna rundt som hun vil, for tre uker siden hadde hun hodeleie, for en uke siden tverrleie og hvor det beveger seg i magen varierer flere ganger for dag, veksler gjerne mellom å trampe på blæra mi og å sparke så langt under ribbena hun kommer seg.. Blir spennende etterhvert som hun blir sterkere dette :P

Jeg har hjerteformet livmor. Både forrige gang og denne gang er magen på høyre side :) Når jeg får en kynner buler magen opp på høyre side. Han ligger helt opp mot ribbeina på høyresiden allerede, mens venstre er nesten tom :P Navelen min ble forskøyvet permanent forrige gang siden det var høyresiden som vokste mest. Men ikke noe å bekymre seg over for min del, han la seg med hodet ned og jeg fødte normalt :)

Helt normalt :D Bare vent du, når du kommer nda lenger ut i svkapet, så ser du ungen som ligger med rumpa ut på ene siden, deeeet ser rart ut det, hehe. Men, ja, det at magen din er skeiv til tider er ikke farlig:) Bare babyen som ligger i en slik stilling at det gjerne stikker mer ut på en side enn den andre :)

Min ligger også på høyre side. Der er det også mye hardere enn på venstre sida :)

Helt normalt ja :) Du vil nok se det mer og mer hvor babyen legger seg etterhvert som h*n og du vokser :)

Hehe. Førstegangs her og. Det har begynt å skje "rare" ting med magen her også, og "rarere" blir det vel. Jeg gleder meg.

Back
Topp