"skjev" baby

anmo

Betatt av forumet
noen fler med skjeve babyer her? når hun sitter så henger hode til ene siden og når hun ligger så får hun en type banan form. går til fysioterapeut med dette. hu trodde at med trening så får vi rettet det opp. kan tenkes at hu er litt "svak".
noen som har erfaring med dette?

hu har ikke bananformen her, men har gått til fysio pga at hun har en yndlingsside, fikk beskjed om at hun hadde veldig stramme muskler på den ene siden av nakken. og at det var litt antydning til skjevhet i hode. så skal fortsette å få til fysio med det :) 

Jeg har en skjev baby!! Hun er stiv i nakken sin, så hun retter hodet sitt konstant mot høyre.. Så den ene siden av hode og anskitet er en smule flatt, hehe... Men det er kun muskulært sier fysio, så vi får fikset det med litt tøying og bøying[:D]

er det bare nakken eller blir resten av kroppen påvirket så det blir "banan"form der også?
ORIGINAL: Charlis

Jeg har en skjev baby!! Hun er stiv i nakken sin, så hun retter hodet sitt konstant mot høyre.. Så den ene siden av hode og anskitet er en smule flatt, hehe... Men det er kun muskulært sier fysio, så vi får fikset det med litt tøying og bøying[:D]

ammer du eller flasker du?

Jeg gir på flaske å legger han på min venstre arm til vanlig. syns den siden er mest behagelig..... siden han lå sånn hver gang han fikk mat så ble han bananforma[:)]

etter at jeg begynte å bytte på sidene jeg ga han flaske fra så retta han seg ut [:D]

Jeg ammer :) så der blir det annenhver side :)
ORIGINAL: Novemberstjerne

ammer du eller flasker du?

Jeg gir på flaske å legger han på min venstre arm til vanlig. syns den siden er mest behagelig..... siden han lå sånn hver gang han fikk mat så ble han bananforma[:)]

etter at jeg begynte å bytte på sidene jeg ga han flaske fra så retta han seg ut [:D]

ORIGINAL: anmo

er det bare nakken eller blir resten av kroppen påvirket så det blir "banan"form der også?
ORIGINAL: Charlis

Det er bare nakken.. den store muskelen som du vrir hodet med er veldig stram på den ene siden..stakkars lille.. Men hun klager fint lite da og etter to behandlinger er hun faktisk bedre!

Back
Topp