Skjerf med broderi!

Kjempefint skjerf! Og den wavesømmen er utrolig dekorativ! [:D]

wow! visste nesten ikke at symaskiner kunne lage mønster jeg :-P
nyyyydelig!

Utrolig fint!!!

Så flott det ble både med kanten og broderiet!
Er det sånn at man må ha egen overlock-maskin, eller finnes det "vanlig" symaskin som kan gjre det samme? Hva med broderi?

ORIGINAL: Mammaia 81

Utrolig fint!!!

Er det sånn at man må ha egen overlock-maskin, eller finnes det "vanlig" symaskin som kan gjre det samme? Hva med broderi?
wave sømmen er det bare babylock overlock maskinene som kan lage. Og broderimaskin til broderiet:)

ORIGINAL: litefrø

Utrolig fint!!!

wave sømmen er det bare babylock overlock maskinene som kan lage. Og broderimaskin til broderiet:)

Det hørtes forderdelig dyrt ut, men sååå nydelig da...

Hmmm... jeg blir 30 i mai... ;)

ORIGINAL: litefrø

Utrolig fint!!!

Det hørtes forderdelig dyrt ut, men sååå nydelig da...

Hmmm... jeg blir 30 i mai... ;)
broderimaskin får du fra rundt 8000,- mens babylocken med wavesøm koster fra 13500,- men man kan også bruke 3-tråds overlocksøm som alle overlocker har:) den blir jo ikke sånn buet, men det blir fint alikevel:)

nydelig skjerf!!!!!!!
har sagt det før sier det i gjen .....JEG VIL Å HA BRODERI MASKIN!!!!!!!![:D]

ORIGINAL: adi

nydelig skjerf!!!!!!!
har sagt det før sier det i gjen .....JEG VIL Å HA BRODERI MASKIN!!!!!!!![:D]

hahaha, vet du hva? Forrige uke da jeg var gørr sjuk og bare lå rett ut så sa jeg til P: Om jeg dør nå så skal I ha Overlock, Coverpro og broderimaskina og alle stoffene mine! Ikke glem det! Hvertfall ikke BRODERIMASKINA!
hehe, han lovet å ikke glemme det ;)

Alruto: Ja:) Disse er barne størrelse. JEg har sydd et par i voksen størrelse også, med sort kant. har bare ikke brodert eller tatt bilde av dem enda:)

kanon!!!!!!
bra å vite at du tenker på stakkars lille meg når du lider[:D]

ORIGINAL: adi

kanon!!!!!!
bra å vite at du tenker på stakkars lille meg når du lider[:D]

Det som kanskje ikke er så bra er om jeg er trygg nå? hehehe;) med tanke på hvor mye du har lyst på broderi maskin;)

ja pass på......eg veit hvor du bor

Kjempefint[:D]

nei da frykt ikke!!!!!!
må vel bare bli 30 år jeg da!!!!! få den i gave....... no skit det[8|]

Du kan jo komme å låne. Og snart kommer jo jeg på lang helg til deg og da kan jeg jo ta den med! :)

jippi !!!!! JA det skal bli så gøy!!!!!![:D]

Back
Topp