Skjer'a?

Gæmmis

Elsker forumet
Noe spennende på tapetet i kveld?

Jeg skal trene, yey! Store, sterke, flinke meg[:D][:D][:D] Men først skal jeg få vårt lille lykketroll i seng, akkurat nå løper hun naken rundt med mannen min halsende etter[:D]

Eller har ettermiddagen stort sett forsvunnet på smårydding; mannen min har gjort en masse ting med svigers, så da skal det vel bare mangle at jeg rydder litt opp etter de[;)]

Og i morgen eller overimorgen skal jeg kjøpe bilstol! Samme som snuppa hadde, Maxi Cosi (er fortsatt best i test, såvidt jeg vet), den er på tilbud frem til mandag, og ettersom jeg jo er så mye lengre på vei enn jeg trodde, fant vi ut at det var ok[;)]

http://www.babysam.dk/Maxi-Cosi-Cabriofix.aspx

Og kaaanskje smugkikke litt på vogn da...

Så koseli :) D må jo ha vært jo ha vært kjæmpe hærli å være lengre på vei en det du selv trudde.

Her i kvell trur jeg at jeg skal ligge å se på tv. Føler meg så lat, å at det flyter med litt husarbeid rundt meg. Men skal ta d når jeg får energi. Egentli så er det kun på jobb jeg er våken, når jeg kommer hjem krever kroppen min at jeg sover. Bir ikke plass til så mye sosialt liv da.. Kjenner jeg blir litt missunnelig på deg som skal dra å trene, det må jo være helt fantastisk deili [:)] Jeg var så flink å gå på fjellturer før jeg viste at jeg var gravid, men så kom alle symptomene som gjør at jeg føler mer redusert. Håper det går over om ikke så lenge [:)]

ikke så mye her... hadde kun 1 hvil på lillegutt i kveld og han sovnet på 2 min, men han har allerede våknet en gang etter det, han er forkjølet stakkars og tett som bare det..
Mannen er på jobb til 22.15 så sitter her alene

jeg har akkurat spist taco og tatt kveldens penicillin pille..så om en halvtimems tid blir jeg sikkert dødskvalm igjen! [:'(] reagerer ganske på disse pillene...men det er kun de igjen som funker på meg.. så litt må en vel tåle.. (og ja det er mye bedre med svangerskapskvalme, enn annen kvalme...for ved svangerskapskvalmen så kan en spise den bort, jeg kan ihvertfall det, men ikke på denne kvalmen [:'(][:'(])

Her skjer det utruleg lite.. Eg kjeder meg hinsides men orker ikkje gjere noko. Er veldig sulten men samtidig full i magen... 

Back
Topp