Skjer ting her:/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Får ofte tak i ryggen nå, kvalm å svimmel var veldig våt på truseinnlegget i stad sorry detaljer, å kjenner nedpress. Jeg er usikker på om jeg skal ringe føden el ik. Jeg er ik den som liker å ringe, føler jeg maser.

Jeg er sånn som deg, liker heller ikke å ringe og føler jeg maser.. men har fått beskjed av både egen jm på helsestasjonen og av de på føden at man skal ha lav terskel for å ringe :) Er du usikker så vær så snill å ring, bedre med en tlf for mye enn en tlf for lite ;) Lykke til!

Vel, jeg tenker slik...føler du behov for å ringe og tror det er noe på gang...så bare ring:);)
Tror det er mange som tenker som deg, nå tror hun på tlf jeg er hysterisk gravid etc...men drit i de tankene...det er du nemlig ikke:D

Ville ringt inn å forklart situasjonen , og spurt om hva de tror det kan være. Jeg ringte forrige uke , da hadde jeg konstant magevondt og ømhet og fikk komme på sjekk. Var ingenting gale. Men jeg fikk ro i tankene :) synes absolutt det var verdt en telefon. Jeg vegret meg lenge før jeg ringte. Synes det var ubehagelig, men når man først snakker med de , går samtalen av seg selv :)

Jeg liker heller ikke å ringe, men er man først begynt å lure på om det hadde vært greit å ringe er min erfaring den at man ikke får ro før man har gjort det ;)

Gikk over i går med tak i ryggen å sånn, så ringte ik føden jeg. Heldigvis skjedde d ik noe i går, samboer på kurs i Oslo og han tok toget. Så da hadde vi fått et problem om d hadde vært fødsel i gang. Han er på kurs i dag oxo, så krysse fingre. :)

Back
Topp