Skjer noe nytt her hver dag

Julita

Forumet er livet
I går var storesøsters tid i lukket kuvøse og med c-pap over. Flinke jenta vår . Var så fint å se ansiktet hennes uten den store c-pap-maska. Den har vi bare sett henne uten under stell tidligere . Lillesøster lå uten c-pap i en time på fanget mitt og prøvde ivrig å die. Ikke bare lett med bitteliten munn, men hun ga ikke opp hun, så etterhvert har jeg god tro for at amminga kommer til å gå fint.

I dag har vi hatt med klær til Tora-mor. Var fint å få på henne noe eget, ikke bare bleien liksom . Hun svømte riktignok i en body med størrelse 40, men det går vel fort over. Hun er i så fin form at vi har begynt å stelle henne på stellebord, og i morgen skal hun få bade for første gang. Åh - jeg er så lykkelig for at det går så bra med smågullene våre!

SÅ fint å høre at det går fremover med jentene! Jeg ble så glad å varm i hjertet...tenker masse på dere hver dag, å gleder meg til hver oppdatering!
Gleder meg bare til å se bilder nå [;)]

Stor klem til dere alle fra meg!!=)

Så utrolig koselig!!!!!

Gleder meg til å se bilde av dem[:D]

Å så herlig Julita[:)]Jeg er så glad på deres vegne og kan ikke vente med å få se nurkene[:D]Tora, for et nydelig navn. Hva heter andre søte da?

Så flott at det går så bra!![:D]

Spent på navnet til minsten jeg også [:D]

ORIGINAL: *Lindus**

Så flott at det går så bra!![:D]

Spent på navnet til minsten jeg også [:D]

Bare å signere! Tora er i allefall nydelig.

lillesnuppa heter Vilde [:)]

Nydelige navn på småjentene dine! <3 Har de gått opp mye eller?

Så kjekt å høyre! Kan tenkte meg at dagane byr på mykje nytt no! [:)] Kjempeflott at jentene dine utviklar seg så bra! Same pågangsmot som mora tenke eg [;)] [:D]

Så bra at da går så fint med jentene [:D]
Kjempe fine navn dei har fått [:D]

Ja, det skal ikke stå på spiriten ihvertfall [8D]. Vildemor veide 950 g idag, opp 31 g siden fødselen. Tora-snuppa veier 1689, så hun ligger 100 g under fødselsvekta si. Let the race begin liksom . Jeg skal legge inn bilder på fb når alle i nærmeste familyen har fått sett dem live, noen bonuser må det ligge i besteforelder-onkel-og-tante-titler [8D]

Gleder meg til å se bildene, Julita! [:D] Så fint at det går så bra med dem. [:)]

Så godt å høre at det går bra med mor, Tora og Vilde:)

Nyyydelige navn Julita

Så bra at alt går så bra! Gleder meg til å se bilder jeg også. [:)]

Nydelige navn på de små, Vilde var jentealternativet vårt ifjor, da Noah kom. [:)]

I dag bikka Vildemor 1 kilo 
Og vi har fangkosa og øveamma i 3 timer i dag

Herliiiiiii[:D]Heier på dere Julita[;)]

Åh, det går jo fort framover jo!! SÅ herlig! [:D][:D][:D]

Heier på dere!!

Hurra for superammer Julita og for lille Vildemor som er så flink å spise maten sin! [:D]

Back
Topp