I går var storesøsters tid i lukket kuvøse og med c-pap over. Flinke jenta vår . Var så fint å se ansiktet hennes uten den store c-pap-maska. Den har vi bare sett henne uten under stell tidligere . Lillesøster lå uten c-pap i en time på fanget mitt og prøvde ivrig å die. Ikke bare lett med bitteliten munn, men hun ga ikke opp hun, så etterhvert har jeg god tro for at amminga kommer til å gå fint.
I dag har vi hatt med klær til Tora-mor. Var fint å få på henne noe eget, ikke bare bleien liksom . Hun svømte riktignok i en body med størrelse 40, men det går vel fort over. Hun er i så fin form at vi har begynt å stelle henne på stellebord, og i morgen skal hun få bade for første gang. Åh - jeg er så lykkelig for at det går så bra med smågullene våre!
I dag har vi hatt med klær til Tora-mor. Var fint å få på henne noe eget, ikke bare bleien liksom . Hun svømte riktignok i en body med størrelse 40, men det går vel fort over. Hun er i så fin form at vi har begynt å stelle henne på stellebord, og i morgen skal hun få bade for første gang. Åh - jeg er så lykkelig for at det går så bra med smågullene våre!