Skjer noe nytt hele tiden!

lillefixen

Gift med forumet
Jonas har fått så sinnsykt kontrollen på den rullinga nå, han ruller hele tiden og er skikkelig fornøyd med seg selv [:D] Han ruller begge veier, fra rygg til mage og tilbake igjen, og åler seg både fremover og bakover.
Etter at han begynte med det så kan han faktisk ligge alene på gulvet en liten stund også, fantastisk!
De siste dagene har han begynt å løfte rumpa høyt i været mens han ligger på magen og trekke knærne oppunder seg! Øver seg på å komme opp i krabbestilling..

Og i dag fikk han most banan, det var han helt VILL etter!! En liten bananelsker akkurat som pappaen sin.. Hehe..

Dette er så GØY!!! [:D]

Så kjekt då[:D] flink gutt

Så¨moro da[:D] er nok ikke lenge før han reser bortover gulvet, flinke Jonas[:)]

Så morro! [:D]

Niklas snur seg kun en vei, fra rygg til mage. Jeg får ikke lagt han ned en gang før jeg ser han er på vei rundt [:D] 

Men det dumme er at han helst ikke vil ligge så lenge på magen, og han klarer ikke å snu seg tilbake. Så det blir en del skriking [8D]

så moro!
Syns det skjer forandringer hver dag jeg. [:D]
De blir så fort store.

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg får ikke lagt han ned en gang før jeg ser han er på vei rundt [:D] 

Samme med Jonas [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Så morro! [:D]

Niklas snur seg kun en vei, fra rygg til mage. Jeg får ikke lagt han ned en gang før jeg ser han er på vei rundt [:D] 

Men det dumme er at han helst ikke vil ligge så lenge på magen, og han klarer ikke å snu seg tilbake. Så det blir en del skriking [8D]

samme med Tuva det. [8D]

Back
Topp