skjer med søvnen??

September16

Glad i forumet
huff får virkelig ikke sove om natta:-( er stup trøtt...meeen sove.? Nei. ..Flere som har det sånn?

Ja :( I natt har bekkenet krangla, så da våkner jeg hver gang jeg skal snu meg fordi det gjør vondt. Andre netter er bekkenet fint, men jeg får ikke sove igjen etter f.eks å hs vært på do eller vært inne hos toåringen hvis han har våkna. Kan ligge våken i to-tre timer før jeg sovner, og da er det snart morran og jeg må opp uansett.. Eller så våkner jeg kl 4, og ligger og vrir meg til jeg finner ut kl 5 at jeg like godt kan stå opp.. Trøster meg med at jeg like greit kan vende meg til det nå, som i Mars!

Veldig normalt . Tror bare kroppen gjør seg klar for våkenetter:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her e æ stuptrøtt på morran og tidlig kveld, mn når æ legg mæ sånn rundt 23 får æ ikke sove:/ slitsomt!

Er som regl stuptrøtt, helt til jeg legger meg i senga. Da er jeg så våken som aldri før. Utrolig frustrerende, hvartfall når du trenger x antal timer søvn. Skulle på sykehuset kl 08:30 idag, og skulle stå opp kl 06, for å levere lillemor i barnehagen, og så kjøre avgårde. Å vi gjorde forsåvidt det, men er sååå trøtt nå, fikk max 5 timer søvn og ikke sammenhengende heller. Pyton. *klagedag* ;-)

Trøtt her også!! Sliter med bekkenet om natta, i tillegg til halsbrann og kribling i føtter! Utrolig irriterende. Og så har vi jo ei lita frøken som også våkner av og til, og roper selvsagt på mamma......enda godt jeg er sykemeldt og kan ta igjen litt søvn på dagtid.

Det er som sagt ganske vanlig, men bank... bank på hyller og bord...... Jeg sover godt hele natten, litt våken når jeg snur meg osv. Men hadde det sist slik også, med kun noen toalettturer osv. Og jeg hadde ingen stor overgang til våkennetter, men som sagt å være mye våken om natta er mer vanlig ;). Så bank.. Bank igjen, mulig det endres seg over natten for meg nå......Ønsker dere alle en god nattesøvn......:love7

Sniker fra Februar.. Er umulig å få sove... er dautrøtt hele dagene, og selv om eg gjør alt eg kan så klarer eg ikkje la være å sove en time eller to på ettermiddagen, og dermed er det påan igjen på kveldstid... sovner ikkje før kanskje 1-2-3 tiden og våkner igjen klokken 5 eller 6... no har eg gått slik i flere dager, etter å hatt noen gode netter med søvn... og no ligger eg her og gidder rett å slett ikkje gjøre noen ting og vurderer bare gå å legge meg...

Sova har jag inte gjort sen julen. Heldigvis pga att babyn är aktiv. Känns som den har en trampolin i magen och hoppar runt eller leker flipperkula. Ryggen plager oxå. Finner ingen bra liggställning som är skön. Löper på toaletter flera gånger om natten.
Vad ska man göra??? Jag slutar snart fungera på dagtid om jag inte får sova.

Ja! I første delen av svarngerskapet var jeg kjempetrøtt og sove hele tiden. Det var ikke noe problem å sove, problemet var vel heller å holde seg våken. Men nå har det snudd helt, jeg er kjempeurolig og har maur i hele kroppen selv om jeg er trøtt. I tillegg ligger jeg bare å tenker på tulleting.

Heldigvis er jeg 70% sykemeldt nå, så jobber bare tre halve dager i uka. Slipper å stå opp tidlig, så jeg klarer meg med mindre søvn.

sliter med søvnen eg og. får gjerne ikkje sove før klokka nærmer seg 4-5 om natta. sliter mykje med halsbrann, kribling i føttene og store smerter i bekkenet. den siste uken trur eg at eg bare har sove 3-4 timer per natt, før det er opp igjen med lille gutt.

heldigvis sykmeldt og ein samboer som ber meg om å legge meg nedpå i 1 times tid når eg holder på å sovne ellers på dagen.

Sovner greit, men er lys, lys våken fra ca 03-05, og så et totalt vrak halv sju når klokka ringer. Men høres ikke ut som jeg er den som har det verst her... ;)

Igår sleit jeg skikkelig med å sove, hadde vondt i både brystet og ryggen. Og da jeg endelig hadde sovna, tror du ikke naboen satte igang med nachspiel! Trodde jeg skulle klikke! Var like før jeg ringte politiet, men tror kanskje noen andre gjorde det for det ble stille etter en halvtime. Var en nabo som hadde fest på torsdag også, blir helt gal av alt bråket!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp