skjer litt her oss oss for tiden (bilde)

lizzzzie

Elsker forumet
for det første var aleksander hos mormor og dem i helga, og da kræsja han med stuebordet. noe som resulterte i ett blått øye.

og dette er resultatet på foten min etter østlandsturen vi tok i helga. 11 myggstikk som ser sånn ut. så nå er det 2. antibiotika kuren pga de stygge insektene der nede. grrrrrr.

Au [&:]

næsj. går bra med oss. vi ser bare litt spedalske ut for tiden. hehe. men har bestemt meg for å teste om jeg kansje kan være allergisk mot mygg. for her hos oss er det bare knott. har lest mye på nettet at mange leger feilbehandler, tror det er infeksjon istedet for allergisk reaksjon.

auda!

men så stor han har blitt :)
på tide å lage ny signatur??

ORIGINAL: vw*engel

auda!

men så stor han har blitt :)
på tide å lage ny signatur??

hehe. ja veit. men har ikke hatt inspirasjonen og fantasien til å fikse en ny.

Uffda, han er en liten ulykkesfugl han.. Det har jeg også erfart i det siste, hehe... Kommer hjem med blåkul hver dag han etter å ha vært hos oss! [:D]
Det stikket såg ikke godt ut!!! Savner dere, gler med til å se dere i morga, er dt du som kommer eller?[:)] Har litt nytt å fortelle, kremt kremt...

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Uffda, han er en liten ulykkesfugl han.. Det har jeg også erfart i det siste, hehe... Kommer hjem med blåkul hver dag han etter å ha vært hos oss! [:D]
Det stikket såg ikke godt ut!!! Savner dere, gler med til å se dere i morga, er dt du som kommer eller?[:)] Har litt nytt å fortelle, kremt kremt...

hehe. ja han e sikkert inne i ei periode. men kaka tok han me ne mamma. hehe.
det stikke...ej he 11 so e neste sameleis. hehe.
resten skreiv ej på melding til dej i sta [;)]

ORIGINAL: lizzzzie

ORIGINAL: Matheo`s mamma

hehe. ja han e sikkert inne i ei periode. men kaka tok han me ne mamma. hehe.
det stikke...ej he 11 so e neste sameleis. hehe.
resten skreiv ej på melding til dej i sta [;)]

Au au au! Stakkars dej! Jentekveld SNART![:)]

Back
Topp