Skjer i kveld???

kakkeline

Gift med forumet
noe spennende dere skal finne på?
kjeder meg skikkelig..... noe bra på tv?

Nettopp baka sjokoladekake, sett hotell cæsar og skal se film me min kjære nå[:D][:D][:D]

Huff... Jeg kjeder meg skikkelig... Sambo ser på TV og jeg vet at så fort jeg logger meg av her så tar han pc`en og skal spille... Det er hvertfall kjedelig. Han er hekta. Når jeg legger meg blir han sittende i timesvis og spille. [:@]
Når jeg forslår noe vi kan gjøre så er alt kjedelig sier han... GLEDER MEG TIL HAN STARTER PÅ JOBB IGJEN MANDAG.......[:D]

Er så lei av at han er hjemme. He he...[:D]

vi har sett film og kost oss med gele og druer[:D]
Sambo har tatt oppvasken mens jeg har lagt ihop klær og lagt dem i skapet og satt på ny maskin med klær... + at jeg har ryddet litt[:D]
Men nå er jeg sliten så sitter bare i sofaen og slapper av og vurderer å lage meg litt mat..

Sambo skal på jobb klokken halv 11 så da blir det vel litt tv-titting før jeg hopper i seng...

Nei, nå har jeg bare lyst å krype ned i badekaret i varmt vann med en kopp te før jeg hopper i sengen og leser litt tror jeg. Må bare bort fra samme etg. som sambo. Han irriterer meg uten å gjøre noen ting. He he...[:D] Han gjør ingenting og det irriterer meg skikkelig.

hehe! Ja, du får rømme til badekaret og kose deg..
Plei deg selv og den lille og nyt stillheten[:D]

ORIGINAL: Snuppi2

hehe! Ja, du får rømme til badekaret og kose deg..
Plei deg selv og den lille og nyt stillheten[:D]

Jepp... det skal jeg gjøre. Ha en fin kveld jenter. Snakkes i morgen. [:)]

Skjer ingenting.. Kom hjem fra byen i 6 tia. Har sovet over hos ei vennine fra igår, og hatt kjøretimer igår og idag. [:)][:)] Så har jeg vært på kafè og sånt. Er utslitt.. Tror det blir senga snart [;)]

Her er det snart noe mat på gang, makaroni på meg og ertesuppe på sambo. Ellers driver vi å koker plommegele( i håp om at det blir). Skal se Criminal Minds litt senere og vaske noe stoff jeg fikk i går. Med andre ord: Her gjøres minst mulig på mest mulig tid og aller helst liggende eller sittende[:D]

ORIGINAL: caroaj

Nei, nå har jeg bare lyst å krype ned i badekaret i varmt vann med en kopp te før jeg hopper i sengen og leser litt tror jeg. Må bare bort fra samme etg. som sambo. Han irriterer meg uten å gjøre noen ting. He he...[:D] Han gjør ingenting og det irriterer meg skikkelig.

det hørtes deilig ut=)

Samboeren reiste akkurat ut for å fiske med naboen..så sitter her alene,drit kjedelig,men har lånt Heros serien av ei venninne så lurte på om jeg skulle begynne å se den...[:)]

er på jobb til 22, fullt stress her idag. så skal jeg hjem å henge på BV hehe. å surfe litt på nett[;)]

ORIGINAL: tippetuemednurk.

Samboeren reiste akkurat ut for å fiske med naboen..så sitter her alene,drit kjedelig,men har lånt Heros serien av ei venninne så lurte på om jeg skulle begynne å se den...[:)]

lurt... lurer på om jeg og skal invistere eller få lånt i noen sereier....
er heros kjekt?

her sitter i å ser på tven å er på msn... strikker også babylue

Nettopp bakt brød..venter på at det skal bli litt lunkent så jeg kan smake[:D]

Hadde tenkt og begynne og brodere julekalender i kveld, men siden jeg ikke vet opp ned på nålen så skal naboen hjelpe meg litt i gang.. så venter på at hun skal bli ferdig og legge barna sine[:D]

Jeg har vært på Ikea og shoppa![:D] Nå har jeg tatt meg en dusj, og sitter i sofaen i pysjen min! Skal kose meg med litt godis og Criminal minds![:)]

Fikk vann i munnen og høre om den sjokolade kaka [:-][:D] det hørtes helt nydelig ut!

Sambo kom akuratt hjem, han har spilt fotball kamp. Etter han har dusja nå, er det rett i kebab sjappa[:D] nam, nam...

Jeg skal se parardise hotel strax nå[:)]
Også venter jeg på sambo som jobber til 23.30..
Så må jeg legge meg[:'(]

Jeg sitter nå å skal se paradise hotel[:D]

Tror jeg skal ta meg en skål med gele og kose meg ordentlig før jeg legger meg[8D]

nå har jeg spist kveldsmat, 2 skiver med norvegia og agurk og et glass melk, så nå koser jeg meg med en halv plate kokesjoko (70% kakao faktisk) og et glass pepsi max.. burde vel lagt meg, skal opp igjen ca 0900 i morgen, men sov så lenge idag og vært på seinvakt og da sovner jeg jo aldri, så venter en stund til[;)]

Back
Topp