Skjer i dag da damer?

Solo super

Elsker forumet
VIP
Jeg skal prøve å få gjort noe moro med ungene i dag,men har noen helt sinnsyke sammentrekninger i magen!Det begynte litt i går med smerter i ryggen og murringer.... hurra for alle disse deilige smertene,mankjenner iallefall at man lever :)

Hva skal dere i dag?

Jeg ligger i senga.. :P skal vurdere å stå opp etterhvert, kanskje tilogmed spise frokost :-) burde gjøre husarbeid idag, men kjenner allerede at bekkenet mitt ikke er helt enig. .

Hurra for smerter :p
Idag skal vi pakke sammen på hytta og gjøre oss klar til i morgen :) tenkte vi skulle fyre Vålerbanen ute idag og grille pølser med svigermor og resten av gjengen, men var ikke så fint vær idag :/

Jeg skal prøve å få gjort noe moro med ungene i dag,men har noen helt sinnsyke sammentrekninger i magen!Det begynte litt i går med smerter i ryggen og murringer.... hurra for alle disse deilige smertene,mankjenner iallefall at man lever :)

Hva skal dere i dag?

Du skulle ikke heller tatt det litt med ro da,med disse murringene? ;)
Jeg skal på jobb og ikke gjøre en dritt :p

U må ta vondtene på alvor;) her kjenner jeg at formen ikke er så bra.. Venninna mi reiser hjem senere i dag, så håoer sambo kan ta seg av ungene så jeg får slappe av litt;)

Her står Mp3 for full guffe i huset. Jeg skal ordne litt til barnebursdag i dag. Ute å ake først, med følge av grilling av pølser på bål. Så inn og spise kaker :)

Det var et godt spm.. Har ingen planer, men kjenner at jeg ikke er intr i å sitte i sofan hele dagen, er deilig det å, men blir i så dårlig humør av det:/ så blir sikkert en tur ut å lager noe i snyen:)

Idag skal vi nok en tur til gommoen og besrefaren til lillemor. Hun gråt så sårt fordi hun savnet gommo. En hel uke siden hun så dem :p

Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre masse husarbeid idag. Har gjort litt da, så får være fornøyd med det :p

I går var en rolig dag :) Så på en film som heter "De ti bud", gammel film.
Den var faktisk veldig bra! :) Koste meg med melkesjokolade og potetgull og.. og litt Villa champagnebrus ;)

Vi drar ikke langt i dag alikevel og aking blir det ikke ;)Skal ta med meg gutta krutt over til mamma og pappa.Skal se ann disse vondtene,og evnt.ringe føden om det ikke går over,men magen er slapp og fin og lille sparker så rier er det ikke :)
Skal uansett til jordmor i morgen,kansje hun kan få noen til å ta en titt :)

Her har det kommet snø fra helvete, så ubeskrivelig DRITTLEI!
Mannen er ute å måker...småen har feber for n`te gang i vinter, og jeg vasker hus. Får svigers på middag i ettermiddag- vi var nødt til å finne på noe før lillekrapyl hang seg fast i taklampa :)
Han gleder seg veldig til å bake sjokoladekake, og spise ris til middag :)

Her har jeg og sambo småryddet og vasket litt i huset. Nå sover lillemor noe som er veeeeeldig deilig og seinere kommer svigers til middag. Deilig å få gjort litt i huset selv om det går veldig seint med meg ;)

Ups, feil forum ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

I dag kommer søsteren min med barn på pinnekjøtt:) begynner å kjenne den gode lukten som sprer seg i huset må:)

Ellers så døde min bestemor i dag etter langtids sykdom. Det er jo selvfølgelig trist men også litt godt at det er over nå. Har vært noen dager med smerter.så det er godt hun slipper mer nå.

I dag kommer søsteren min med barn på pinnekjøtt:) begynner å kjenne den gode lukten som sprer seg i huset må:)

Ellers så døde min bestemor i dag etter langtids sykdom. Det er jo selvfølgelig trist men også litt godt at det er over nå. Har vært noen dager med smerter.så det er godt hun slipper mer nå.
Kondolerer :-(

Kondolerer

Sent from my HTC One V using BV Forum

Her har helga bare flydd avsted! I går var det barnebursdag for ei jente som Iver kjenner fra bhg, og ellers ukeshandling og vasking av klær..

I dag har jeg bakt gulrotkake, dobbeldekker, pyntet den og sånt. Jeg har lagd 4 liter med fiskesuppe før gjestene kom. Mannen fylte år i går, så hadde litt familie her i dag for å feire. Svigerinna mi kom med marsipankake, for det er mannen så glad i, så her har det blitt litt kake! Fiskesuppa var råååågod, så er veldig glad det ble igjen litt til i kveld :)

Nå har jeg jobbet en time, mens mannen har fòret guttungen og dusjet han. Så skal jeg lese nattabok og legge han i kveld. Etterpå: full kollaps i sofaen!

Back
Topp