skjer hos dere denne onsdagskvell? =)..

..*||Susanne89||*..

Elsker forumet
Helløuh ladies[:D]...
Hva skjer hos dere nå da i kvell/skjedd?[8D]...
Jeg sitter her og glor på pcn og tvn[8D]...
Sambo er ute og spiller fotball[:)]...

Ellers så har jeg vert på kvadrat idag med en venninde[8D]..
Jeg skulle kjøpe julegaver, men jeg fikk det ikke til[&:]..
Fant ikke noe som snappet opp oppmerksomheten liksom[&:]...

Sååååå jeg gjikk tomhendt hjem[8D]...

juhu[:D] jeg har klart og handle et flott julebordantrekk på under 2 timer, alt fra sko, strømpebukse(mirakelstrømpebukse[8D]), skjole, sjal og øredobler. er kjempefornøyd[:D][:D] så nu skal kvelden brukes til å brette klær, se på den nye sminken som kom i posten i dag[8D], og pakke noen julegaver[:)]

ORIGINAL: Jamu

juhu[:D] jeg har klart og handle et flott julebordantrekk på under 2 timer, alt fra sko, strømpebukse(mirakelstrømpebukse[8D]), skjole, sjal og øredobler. er kjempefornøyd[:D][:D] så nu skal kvelden brukes til å brette klær, se på den nye sminken som kom i posten i dag[8D], og pakke noen julegaver[:)]

Nice.....
Hadde aldri jeg klart å fått til på under 2 timer[8D]...
Jeg var så smart å legge klærna jeg skulle brette på rommet der thea nå sover[:'(]...
Så får ikke gjort noe der nei[:'(]...
Jeg tror jeg har dårligere til å pakke inn pakker[8D]....
sminke sminke sminke gjiiiiii meg, hilsen jåledukka som elsker sminke[8D]..

Heihei..

Kvelden i kveld har jeg bare slappa av. Sambo er ute så jeg har hatt besøk av ei venninne en stund. Ellers har jeg vært ute og snakka litt med naboene våres og sittet på pcen..

Emilie ble også bitt av den ene hamsteren i kveld, så begynte å fossblø! Dakar jenta mi![:(] Men gikk over da, etter at jeg hadde plastra fingen[:)] Nå sover hun så søtt i senga si, uten en lyd.

Back
Topp